Trøtt i trynet

God morgen 🙂 Har vært oppe siden kl 6 i dag, og det var ikke en hyggelig å våkne….på sofaen…. og helvetes mageknip….fy faan fått løpetid… jaaa skal jeg få igjen for de 2 mnd jeg ikke har hatt det kanskje… Og i stedet for å døtte i seg piller som ikke funker uten å måtte døtte i seg trippel dose, så må man gjøre noe… Så kjøkkenet er vaska og gjort reint, elefanter tatt inn, vært ute med søppel, bundet opp blomster, fiksa bikkjemat og børsta Lille Rosin…Nå satt jeg meg ned og scrolla litt på TT og slang ut noen greier, bare for å holde den i live.. Profilen.. Jeg er jo live å, men greit å slenge ut litt greier der å. Men jeg satt meg ned… å nå er jeg trøtt igjen.. å fytti dama, nesten jeg ikke klarer å holde øya oppe.. Tror kanskje det blir en time på sofaen igjen, etter at jeg har dratt sånn sjapt over gulvene.. Om ikke jeg gjør det etter en blund.. Det finner jeg ut av..
Ja jeg må en tur til Stange i dag å.. Dame som la ut, tror det var 9 bøker med GOT (Game Of Throne) og de er ikke så lette å få tak på norsk, og da koster de 500kr boka. Men i allefall, hu la de ut for 200 kr og så kunne folk by.. jaja jeg hadde jo glemt de jeg, så når dama sendte melding i går kveld, så skjønte jeg ingenting.. “Når kommer du og henter dem?” Eeeehh henter hva? Så forklarte hu det.. Ååååååå faan det hadde jeg glemt.. Så ja Stange here we come senere i dag. Må jo vente til Kongen av bingen har stått opp og fått i seg kaffen og maten sin osv, før det skjer no reaksjon.
Planen i da er å røske opp en goooood del ugress i en skråning jeg skal plante disse fine liljene jeg fikk av AB i går. Der tenkte jeg det skulle komme masse blomster etterhvert, for fant jo ut at det er bringebær busker inni der, rabarbra ere der, og sikkert no mer skjulte skatter innimellom alt ugress. Får håpe været holder utover, er jo ikke varmt, og det har akkurat nå begynt å blåse litt og det er ikke no moro å stå ute i sur vind og drive på..
Nei uff jeg må gå å ta meg en dupp..  Snakkes 🙂 Carpe Diem <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg