Tilbakeblikk

Nå har det ikke vært no blogg siden 8 mai. Og det er veldig kjipt. Her har vi ikke hatt nett på en god stund pga lyn og torden. Og jeg skriver på tlf men får det aldri lagt ut. Skjønner ikke helt hvorfor.. Meeeen kan ikke klare alt.
Men her har det vært utplassering for jobb trening, eller se om kroppen min fikser arbeid da. Så da var jeg 14 dager på Røde Kors, brukt butikk. Kjempe koselig gjeng som var der, og mye å gjøre noen dager, andre dager stille. Men det var smertefullt pga betonggulvet og skulderen min og ryggen fiksa ikke all løfting og hele tiden med å sjekke klær og henge opp.. Det er en liten ting, men smertefullt for meg. Helt fjernt. Og meget irriterende. De ukene er ferdig og jeg har ikke hørt som mye mer i fra dette firma som skal sjekke meg. Var oxo innom Rikshospitalet for en samtale med en person som jobber som obduksjons tekniker. Fy fader så spennende jobb. Jeg ble sykt interessert til å ta no utdanning. Anatomi osv. Men må oxo jobbe evt i begravelsesbyrå for man må ha 2 år med å stelle voksne, barn og foster. Jeg vet at å komme borti det med å stelle barn og håndtere dem, kan bli tøft. Time will show.
Så har vi mistet en katt, Jax ble påkjørt utenfor her. Gudskjelov så gikk det fort og døde momentant, så vi fikk gravd han ned med en gang. Sov godt Jax <3

Det har vært noen dager i hyggelig selskap med grilling på kennelen, og bygging av gjerde, korta inn hagen så det er trygt for bikkjene og være ute. Willy har satt opp det og malt og laget port, heeelt selv. Så har man fått pønta litt med blomster og figurer rundt om da.. Neste prosjekt er å få opp denna hundegården. Da ere plass til flere.. Hahahha neida.. Men digg og ha plass.
Så jada, er alltid noe som skjer her og der.
Nå er det snart Tons of Rock og det blir høydare i sommer. Ja samt utstillinger osv da.. Pass av kennelen skal jeg og jada, tur til Sunndalsøra skal vi å.
Alvarez vokser og begynner og bli stor, og det liker vi veldig godt.


Flotteste gutten i mine øyne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg