spennende tid framover

Å tenke på denne måten kan gjøre deg mer deppa - Hjernefabrikken

Jeg går hjemme som de fleste veit, og har gjort det en god stund nå pga helsa. Den er ikke så forbanna mye bedre, med tanke på ryggen og skulder. Men går jo an å håpe at enten man kommer ut i jobb, kanskje ikke en 100% stilling, men noe i løpet av uka. Og eller utdanning til obduksjons tekniker. Ja assa det høres spennende ut og det er ikke så mange som har lyst til det. Men jeg var ikke alene som ønsket dette når jeg var i samtale med mr Darell Falck as. Vi er 2.. Hahaha 2 ganger sjokk for mr Darell på en dag, det liker jeg vøtt.. Så vi skal inn til A-Hus og komme på en samtale og forhøre oss om hva vi MÅ ha og kunne. Så dette gleder jeg meg til.
I morra så skal jeg en tur ned på Røde Kors i Eidsvoll ( brukt butikken ) og ha en samtale, og der skal jeg kanskje være i 14 dager for arbeidstrening, eller sjekk da om jeg kan jobbe eller ikke pga ja ryggen og skulder..
Men hjernen min er så fokusert på å kunne evt ta utdanning samt drive med obduksjon. Selv om man er oppi i åra så kan man utdanne seg. Veit det er folk som tenker “Herregud hu er da så gammal” men det bryr jeg meg lite om hva andre mener. Jeg har mine egne meninger.
Ellers går dagene til planting ute, det har jo vært så pent vær, så vi har drevet ute og raket og røddet litt. Jada Willy oxo har vært med på å rydda. Fått kjørt bort en bil, og litt søppel. Godt å få ting unna. Nå ere å plante litt poteter og div gulrøtter ute. Fått plantet popcorn gress, og tulipaner, Pricilla og noe annet jeg ikke husker navnet på, de er fler årig, så de dukker nok ikke opp før neste år. Men tror det blir skikkelig bra etter hvert. Blomstekasser er det plantet noe i, men jeg skal ha noen til i kassene. Oxo har jeg såå lyst til å male verandaen i knalle farger.. Jeg tror jeg må høre med huseier om jeg får lov.. Skikkelig knall knall farger hadde vært drit kult..
Fint med litt farger i en ellers grå hverdag 😉
Fikk hyggelig kort i posten her om dagen oxo, Av Lisa Klinikken, dyrlegen i Oslo som var så utrolig greie med å hjelpe meg med Tara. Det satte jeg så pris på, for det er det ikke mange dyrleger som gjør. <3

Åpne bilde
Ellers går dagene til litt huslige ting, hunder, ja løpetid her på Rosinbolla, og litt strikking, må få gjort ferdig no tepper. Abba er ferdig, bare å sende til min mor for hekling og klipping. Hu elsker å få litt ekstra jobb 😉 Bilde kommer senere 😛 Til vi snakkes.. Ta vare <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg