Småstressa

Småtress denne uka

Freddan var det selvfølgelig tilbake til sjukehuset og få info ang operasjon.. Men jeg fikk gjørra alle møtene først siden jeg hadde vært der før. Gudskjelov.
Så da blir det ny operasjon til onsdag, pasient nr 3. Og må ligge over en natt, det stresser meg litt..
Da ere å fikse og årne her med alt som er tungt som skal fløttes blir gjort før onsdag, og med bikkjene, og bare være borte i fra bikkjene og ikke ha kontroll på dem er nok stress i hue for meg.
Jaaaa så får jeg ikke løfta på Rosinbolla mi, dakkar Roooosiiin, hvordan skal dette ende. Hu sitter jo på armen når vi lager kaffe og når jeg lager mat, hu er jo min besteste venn.. Ååååå my good.. Hu er vel mer enn 4 kg, litt roltinn vøttø.
But but it`s not only only.. Må pakke ned strikketøy da, så man har noe å gjøre. og lade opp øreproppen så man kan høre på litt livesendinger. Og og og ikke ta med verdisaker..
I dag så snør det som bara det, er koselig som fy. Men ser bløtt ut. Elsker vinter`n, helt fantastisk, og man får så fine bilder ute i disse dager.
Fått tatt ned all julepynt, og det er digg.. Hadde ett håp om å få fløtta om her, men det får jeg ikke gjort alene, pga alle tunge møbler vi har. Men Willy sover bort hele dagen og våkner ikke så lenge før han skal reise på jobb. Og da får jeg ikke gjort en dritt. Kjipt..
Får fløtta på noe da, men ikke tv`n, tv bordet eller klokka. De er så tunge som fy fasan..

I morra, mandag skal gamlemor Amy til dyrlegen.  Sjekke om det er jurkreft hun har fått, mest sannsynlig. 14 år og ønske er ikke stort å måtte putte henne under narkose. Og bror hennes hadde visst også kreft og ble 13 år. Døde i fjor. Dyra skal ikke ha det vondt så med den dårlig magefølelsen jeg har så er nok dette slutten. Dessverre. Men hun har levd godt di siste 5.5 åra vi har hatt hu.
Stelle hu litt og gjøre henne klar for morra dagen.
oppdatering kommer.
Gamlemor Amy snart 14 år.

Nei nå tror jeg faktisk begynner med å fløtte om her. Så får bare han fløtte det andre når han har tid…
Sjalabais… Lovte no strikkebilder her… Det kommer..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg