Poff… borte…

Dagen i går gikk ikke som planlagt.. Migrenehue fra hælvete..
Satt jo på min vante plass på kjøkkenet og surfa på nett og preka med folk, og nøyt kaffe koppen min.
Willy dro jo til frisøren, hadde jo tenkt til å bli med på det men det slapp jeg jo, hue stoppa jo det for meg.
Han kom hjem etter en god stund, var kortere enn sist men han ble fin på håret. Det gråe kom litt fram men det er jo bare fint, og han ønsker jo å ha det fremme å 🙂
Willy har drevet med å fjerne gjerde som har lagt seg på sia, og det ble så åpent gett 🙂 Så da ere bare å få opp ett nytt.
På kvelden så ble brått internett borte, så her måtte man ringe leverandør.. Har du gravet eller no???? Nei hakke det.. Og sist de var her å la ny kabel som ikke er så lenge siden, så er ikke det lagt i rør eller nada.. Så de har ikke gjort det riktig i det hele tatt.. Så vi får se hva som skjer i løpet av noen dager da.. Mulig de kommer for å ta en titt.. Time will show.
Kvelden ble jeg sittende å strikke på teppet mitt. Snart ferdig,

Når dette er ferdig så skal jeg begynne på Lasse genser.. Gleder meg til den er ferdig. Blir varm og god.
Så jupp.. kvelden besto av strikk og tv 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg