Pælmesønda

Boring pælmesønda

For en dag, den har vært så lat at det blir hysterisk moro. Hadde litt løst til å kaste bikkjer i bilen og gå en tur, men det ble bare med tanken når været tilsa at det er bløtt og kjipt.
Så da fortsatte jeg med det jeg er best til, flyge i morgenkåpa og glane skjerm og tenke at jeg skulle vært meget effektiv.
Men fått gjort litt her nå i kveld etter at Willy forsvant ut av hus. Da slo lynet til her.
Har litt å gjøre og fikse i løpet av denne uka før jeg reiser på påskeferie. Langt å serru.. Ca 15 minutter unna. Hahahaha Men det blir koselig detta. Skal være på Kennel Toffe Loffe så det blir uansett litt å gjørra men mye kos også.
Skal ikke være der alene serru, nei nei, men Willy skal være hjemme og passe flokken her. Så denne påsken er vi splitta. Helt greit.
Fikk så lyst på bolle med gult i midten men tiltak å bake å da eller.. Fatter ikke hvor lite energi man kan ha i kroppen assa. Er aldriiii uthvilt. Konstant trøtt og utmatta i kroppen. B12 er greit i kroppen men jeg veit da faan hva som er gæli med denna gamle skrotten.
Tror det blir en egen legesjekk bare pga det snart, og det er tiltak det å pga legen jeg har fått. Jizez. But but it`s not only only…
Men detta orker jeg ikke for å si det sånn.. En mer tyngre kropp skal man leite lenge etter.
Ja ja nei nå skal man ta kvelden fatt her med å finne frem det man skal pakke. Må ha med no hobby ting, blir mulig no broderi kanskje. Er tom for garn til strikketøyet så da må man finne på noe annet.
Men folket får ha en fantastisk kveld.

Palmesøndag

Palmesøndag er søndagen før første påskedag. Palmesøndag er første dag i den stille uke og innleder påskehøytiden. Dagen feires til minne om Jesu`inntog i Jerusalem på et esel, da folket hyllet ham med palmeblader. Inntoget er skildret i alle fire evangeliene.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg