Oooooohoooy……

God morgen/ god ettermiddag, what ever…
I dag våknet jeg atter en gang med ett kuppelhue, var bare å dope seg ned og håpe på at det blir bedre. Måtte jo opp tidlig i dag for å få tatt i mot disse guttaboys som skal fikse nettet mitt. Jaaaaa får håpe det blir det tenkte jeg..
Jeg satt og venta, og venta ooog venta, de skulle være her mellom 8 -11 og kl var 11.30 og fortsatt ingen hadde kommet. Ringte og hørte og de var visst på vei til meg, men første oppdrag tok lengre tid enn planlagt,
De kom og jeg fulgte med som en hauk, for å sjekke om det er noe vi har gjort eller om det er dårlig jobb fra dems side.. Og det så ut som fiberen har røki i vei kanten, assa i svingen. Der har vi jo ikke drevet på, annet enn å klippe plenen.. Så der ere nok en jobb som de har utført.  Nå har vi en helvetes jobb med å grave ned denna kabelen de bare har lagt oppå no ugress i veikanten. FLOTT. Takk for den. Men vi har nett, det er bra. Nå går det an å få gjort noe på pc og glo tv 😉

I går fikk Willy en god nyhet. Han får dekka resten av tannbehandlinga, så da har han fått dekt 63 439kr og hele kjeften er snart fiksa. Det er digg. For han. Nå ere bare å huske og ta seg ett besøk der 2 ganger i året minst.
Det meget fornøyd kar kan man si 🙂

Ellers så går det greit med hue, murrer litt, men ryggen er bæsj i dag… Men det gidder jeg ikke snakke så mye om, det er mot normalt uansett.
Fikk i sta besøk av en fugl, lurer på om det var en slik hønskehauk. Holdt småbikkjene inne for å si det sånn.
Den var ganske stor, så det var ganske stort når den slo ut vinga sine. Tar resten av åkerne her vøtt, da hopper jo musa rundt her vøtt. Fugler er jo helt på trynet. Ikke bare for musa men for kornet som blir igjen å.

Tok noen fine bilder av de siste blomstene som blomstrer ennå 🙂

Så drit fine assa. En glede og se på de hver gang man er ute i hagen.
I morra håper jeg hue er på stell og ryggen funker som den skal, da henter vi Rumba så vi får begynt å trene litt. Ja utstilling. Hu skal jo være med til Gjøvik, da ere greit og trene litt med meg som skal gå med henne. Om ikke det går, neeeei da må mr Tangen gjøre det da. Mooohahahahaha.
Jeg har fått  litt sånn diamond painting i dag. Så nå blir det å drive litt med det og fikse ferdig julegaver. 😛
jaaaaaa jula er nesten rett rundt hjørnet. Er 95 dager tror jeg.. Så er bare å gønne på med gaver osv. Nei ingen bilder, ligger julegave der 🙂
Willy holder på ute, og jeg driver på inne med denna og preker litt. Må ta igjen det tapte på alle dagene uten nett og helvetes migrenen. Blir ikke lenge jeg preker akkurat. Er møkk sliten i hue kjenner jeg.
Sååååå kvelden blir å strikke og slappe litt av, og håpe på det beste 🙂
Vi snakkas og God Helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg