OooHoooy


Fytti dama for en svett dag.. Men har fått fjerna det jeg skulle av kasser og blomster. Og det er digg for å si det sånn. Fått lagt det inn i boden og greier. Elefantene mine tar jeg nok inn og vasker så får de pønte opp inne en eller annen plass. Så er det å dra opp detta popcorn gresset, det har lagt røtter det.. Akkurat som de spanske margarittene, de sprer røttene sine så fælt i hele kassa. Men fikk da fjerna dem og tømt gammal jord i kassene som skal fylles neste år..
Men du Ståle ( ja jeg veit du leser) nå kommer du til å bli så forbanna imponert du at du veit ikke hvor du skal gjørra deg.. Bare sjekk bildene..

Hææææ sjekk detta du… Smart vøttø…. SMART… Bar ikke den tunge steinen så langt vøtt. Jeg dro den etter meg i stedet. Ja det vakke så enkelt i bakken og ryggen skreik men jeg fikk den opp, det var poenget.

Taaaadaaaaa plassert, passa akkurat i det hølet.. Hææææ hva sier du nå?? Her snakker vi perfekt øyemål eller.. Så da var det gjort.. Fikk rydda opp plank som lå slengt utpå her å. Det ble bra. Nå er det ett håp om å få lånt en stor bil å få kjørt vekk endel av denna søpla som ligger her.. Ønsker det sårt og få det vekk før vinteren. Er en ypperlig plass å plassere snøen. Lengst vekk fra vegen og plassen..
Måtte jo ta bilde av busken utenfor her, høsten lager fine farger på bladene. Og det blir bare penere og penere.

Skal fikse en høyere kant på beddet utenfor her å, Obelix og Alvarez driver å napper i blomstene mine, men de veit de ikke får tråkke oppi der, så det er ikke no fotspor, men de strekker hals. Hahaha så det må jeg fikse i morra. Så blir det så bra atte.  Og da ere bare å slenge presenning over hagemøbler så er alt eller for det meste klart for vinter`n. Da ere bare å ta i mot snøen med åpne hender 🙂
Det var jo helt for jævelig og drive på ute å da, så forbanna varmt. 27 grader og så klamt på kroppen. Ekke greit vøtt i september. Det blir jo den overgangen hvis det brått blir minus grader. Folk ender med å bli så dårlige vøtt.
Jeg fikk laget meg litt mat i kveld da, og siden det er lørdag så ble det ei litta kebab tallerken med mye salat. Det var godt men spiste jo ikke opp 😛
Ellers så har det bare vært å rydde litt kjøkken og tatt oppvask.. Preka med Ståle og Linda kom innom i kveld før hu reiste på karaoke.. Det har jeg lyst til å, karaoke tur.. Får reise til Fredrikstad 🙂
Kvelden har vi bare tatt det helt fiesta, tent litt lys og glana GOT og preka. Venter på noen snap`er men får ikke no fra han.. But but it`s not only only..
Nei nå har jeg ikke så mye mer å komme med, så kos dere med kvelde/natten 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg