Når du går glipp av nesten 48 timer!!

Når du går glipp av nesten 48 timer av livet ditt…

Det skal jeg bare si dere, det ekke noe å tulle med. Jeg har hatt noen anfall. 3 ganger hvor har vært greie som jeg har klart å kontrollere sjøl, hvor jeg og Willy googla gallestein, men anfall nr 4 var det som forbanna vondt at jeg gikk i knestående, tåra spruta og spydde som fy… Assa hjølpes, der satt jeg og ei venninne og passet kennelen til hennes søster og min venninne for hælja, også skulle dette skje igjen. Henne jeg satt med liker ikke å kjøre bil noe særlig, men etter tlf til ambulanse, fastlege, og legevakt, og ikke minst mamma, så endte vi med å kjøre til en legevakt, i snøvær, hu stressa, mens jeg spydde og hadde masse smerter. Kommer til legen og der spørr de om det går bra, og jeg har grisevondt og skriker ut, SER DET SÅNN UT? De kjørte først ei sprøyte i rompa på meg, som gjorde det værre, så kjørte de ei sprøyte til i andre skinka, som ikke hadde no virkning i det hele tatt. Da bestilte de ambulansen… Ambulansen kom og de fikk meg på båra, og rett ut til Kongsvinger sjukehus, i ambulansen gav de meg Morfin… HALLEJULA det var lykke det, smerter avtok og jeg var i himmelen, du dæven døtte det var digg det.. Omsider kom Willy også, jeg fikk beskjed om at dette mulig var gallestein, hvor jeg sa at det trodde jeg å.. Ble sendt hjem med beskjed om at jeg ville få brev om ny time til ultralyd. Fikk resepter på no dårlig produkter jeg har brukt før, men det var som legen der sa, kanke gjørra deg til narkoman og gi deg sterkere.. Nei det er kanskje ikke så lurt.
Ultralyd viste 3 steiner på vandring, 1 på 1,4 cm og galleblære full. ja da blir det operasjon da..
Operasjon skal skje nå den 11 desember, da skal de fjerne galleblæra og jeg skal forhåpentligvis få ett bedre liv.. Gleder meg, for disse smertene unner jeg ingen, føder heller 3 barn på rappen enn detta.
Jada, søndagen som var på kvelden/natta, da var det på`n igjen med gallestein anfall, Willy var på jobb, men var på vei hjem, han ringte legevakta hvor vi fikk komme inn.. Der gav de meg morfin med en gang, det hjalp litt men ikke nok, hvor han kjørte i meg en smertestillende greier rett i venefloen, pluss litt til morfin. ja skal sies at jeg var i rus og det hjalp. kom hjem ved 7 tia mandags morgen, henta dyna mi og la meg på sofaen.. Der har jeg liggi og sovi, vært oppe og spydd, pissa meg ut og skifta klær, lagt meg igjen.. Når jeg klarer å sitte oppreist så ere fanken meg onsdag, assa ONSDAG, hvor ble det ta mandag og tirsdag??? Jeg er drit dårlig, og jeg veit med meg selv av Willy dreiv å ringte legevakt og sjukehus osv en av dagene, men fått beskjed om å kontakte fastlege. Mulig det er en infeksjon i kroppen og da blir det ikke operasjon. Jeg skal jo inn på fredag for sånn skole på sjukehuset for å lære å leve uten galleblære, men dette ser dårlig ut. Snørra renner og jeg hoster alle innvoller ut av kroppen. Nei får håpe jeg får en time hos legen om noen timer så jeg får tatt en crp og finner ut av ting.. Jeg håper jo på operasjon så jeg slipper slike anfall..
Wish me luck 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg