Morgestund

Gooood morgen.. Sola skinner og det blåser herifra til h… Det er 10 grader og vi nærmer oss vinter`n med stormskritt. Fy som jeg gleder meg 🙂
Det leses på nett at det er kommet snø i natt på Sognefjellet, assa bring it to me.
Vi er gudskjelov snart ferdig utenfor med nedpakking av potter og drit, så det er bare å snø her også. Jeg skal ta det i mot med åpne hender.. ALT DET GODE KOMMER I FRA HIMMELEN, noen ganger 😉

Så i dag blir det vel å ta å fikse det siste utenfor, skal plante hortencia`ne i bakken i stedet for å ta de inn, og når det er gjort så ere bare å vente på det fine hvite lakne som skal dale ned. 🙂 Hører nå på live at det snør andre plasser å på fjellet, så det er bare glede nå i dag. Hahahahaha
Ja fanken håper jeg får nye vinduer før det kommer da, det hadde jeg glemt at det skal jo byttes vinduer og isolere på loftet i sept. Men har ikke hørt noe ennå. Må kanskje purre på han da..
For i vinter var det så kaldt her inne, og det gidder jeg ikke en vinter til. Så det er best at det blir fiksa.
Ellers denne dagen så blir det litt småplukk av div ting å gjøre tror jeg. Må vaske litt bad osv. Men først før noen som helst skal gjøras så må man få i seg litt “frokost”. De fine spiser seint vøttø 🙂
Så jeg ønsker folket en flotters dag i solen eller i regnet, men helst i snøværet 😉
Carpe Diem Og ta vare 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg