Morgen syssler

En stille morgen!

God morgen, regner med at det er masse kaffe i årene og frokosten inntatt! Ikke her.. Her ere kun ei kopp kaffe inntatt, og skal snart hive innpå litt frokost. Måtte bare vente på at huevondta skulle gå over. Det var liks om den morran, når man løfter hue fra puta og kjenner det bare smeller i bolla. Orker ikke det da for å si det sånn.
Sola er i allefall oppe men det blåser litt. Ekke like varmt ennå som i går, men det kommer seg sikkert. Har noe å drive med i dag å. Så skal ikke sitte på lat siden for å si det sånn..
Men morgenen skal nytes i stillhet, kun disse tynne shella som klirrer i vinden, vakreste lyden ever.
Ja og ikke minst så ere jo noen som tuter når de kjører forbi her da.. Regner med det var JE og AB.. TUUUUUT tilbake 😉 Årnes dagene mener jeg hu nevnte her om dagen 🙂

Rosin og Obelix nyter i allefall denne morgen solen. Ikke altfor varmt ennå.
Jeg tror ikke jeg gidder å kaste bort no tid på denne gressklipperen i dag, for da blir jeg bare forbanna, da kan jeg like greit bruke energien på alt mulig annet som trengs å gjørras før vinteren.. Fanken gleder meg til den tiden for å si det sånn. Sommer er greit, men vinter er mye mer koseligere og penere 😛

Alvarez er meget enig i det. Han liker ikke varmen i det hele tatt. Sier man pluss grader til han så ere full svettings og pesing.
Men men får vel bare utnytte denna varme dagen som sikkert er snart den siste siden uka blir blaut og grå. SÅ får vel pælme i seg litt frokost og komme i gang med dagens gjøremål… Vekk med alle gamle blomster og fjerne blomstekasser. Willy skal ta blomsterpotter som skal ned i kjeller for å ha planter til neste sommer, OM de overlever da. Men greit og gjøre ett forsøk da. Taper ikke på det allikevel. 🙂
Nei.. Nå skal jeg gønne på her. Ha en flotters dag.. Carpe diem  🙂

Lille Rosin og Obelix tar dagen i mot og den skal nytes til det lengste 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg