Morgen prat

 

God morgen alle sammen 🙂 Jada sitti oppe en stund, men dagen kan ikke starte her først, annet å gjørra om morran 😉 Det ble ingen blogg i går kveld, da jeg satt så forbanna godt med strikketøyet. Prøver å bli ferdig med teppet mitt. Narnia..

Skal ta bilde av hele når det er ferdig 🙂 Blir skikkelig bra, om jeg må si det sjæl 😉
Willy kjørte no søppel for folk, og jeg var jo med en gang og rødda ut av en kjeller. Fytti dama mye rart folk kaster. Men da fikk vi noen olje lamper, lanterner heter det vel.. De ble fine med flammer i 🙂

Ble så fine og de lyser greit opp. Og det blir så hjemmekoselig og lunt lys når det er ei litta flamme 🙂
Så vi satt og kosa oss med levende lys og litt mat, pluss no tv greier ooooog striking 🙂 Måkke glemme det 🙂
På dagen så er det kun vært og nyte kaffen i ro å mak.. Hahahaha Trodde jeg..
Først så hører jeg no voldsom bråk av helikopter og ser den ikke med det første, så dukker`n opp omtrent utenfor vinduet.. Skal bare sjekke mastene etter været i går tenker jeg. Var jo torden og lyn her.

Søster`n ringte da vare slutt på stillheten igjen, prata med hu på tlf i1 time og 40 minutter.. Måtte avbryte med hu siden jeg måtte såååå pisse, drit og gå på vanndrivende.. Grøss…Men vi har fått prata litt shit og hønsegård. Er jo i tenke boksen for å skaffe høner neste år. Er jo noe med det å produsere egg sjøl enn å måtte bli rana i butikken for 12 egg. Orker ikke sånt tull jeg. Og ikke nok med det, ere tomt i butikka så må man vente og se om de kan ta inn fra Danmark.. Hallo lissom.. Nei potenskula kan vi produsere med litt høner på gården 🙂
Planer for dagen blir ikke så mye annet enn pusling her og der. Willy skal vise bil og til tannlege, så blir det vel en tur til butikken så jeg får kjøpt inn til lapskaus. Det hadde jeg lyst på i går, men gadd ikke å dra no spess steder i det møkka været. Hahahaha regna jo opp igjen. Også måtte jeg jo være her med Rosina mi som er så redd <3
Så det blir vel kjøkkentjeneste på meg i dag, men det gjør ingenting for å si det sånn.. Trives der jeg i min egne lille boble 🙂
Jeg skrev ikke no i går kveld, så jeg må nesten Gratulere Hilde som ble bestemor i går <3 🙂 Endelig etter noen hektiske døgn så kom lille gutten Odin Leander <3 Kos deg masse med barnebarn 🙂
Nei nå våkner snart Willy og jeg får nyte kaffen i stillhet før det blir full baluba her 🙂
Ha en fortreffelig dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg