Monday morning blues

Eller bare en dag med sadisme og voksenkjeft

Våknet før klokka og fikk i meg kaffekoppen, så kroppen kom i gang. I dag er det dagen for både sadisme og legetime. Men det er 3 timer mellom timene, så det er litt kjedelig.
Men først er det å stelle seg og lufte bikkjer. OG vekke Willy som ikke er no høydare i det hele tatt. De sier at man ikke skal vekke en sovende mann, men det der ekke no mann så da er det vel ikke no problem. 😛 Pitbull i stedet.
Turen til naprapat gikk fint, deilig å bli knekt, tøyd og nåler pluss strøm. Denne dagen var han ekstra ivrig på både nåler og strøm. Men jeg fortjente det siden jeg kom litt seint til timen. Lønner seg ikke det for å si det sånn, da gosser`n seg og gønner på mer power. Ja ja jeg lå da ikke å rista så vakke hardt nok..
Hjem for å spise litt frokost og vente på at klokka skal tikke frem til legetime, skal oppom AB og levere no også.
Ja her satt jeg alene og venta da, ensom og forlatt, før jeg ble ropt opp. Da var det og få vite svar på prøver og få litt voksen kjeft og få noen resepter som er dyrere en fytti faan. Men det kan hjelpe meg både vekt osv. Jeg får ikke bruke treningsrommet optimalt i det hele tatt, siden jeg kan skade meg mer enn gjøre meg godt. Og det er ikke no særlig i det hele tatt. But but it`s not only only. Skal tilbake igjen i morra for flere blodprøver og EKG. Han ville sjekke hjertet og ta noen flere prøver pga vann i kroppen og diabetes.. Jeg har ikke det men jeg er faretruende for diabetes type 2. Drit men men.

Hjemme så så blåser det som bara det og det er helt umulig å sitte ute eller være ute omtrent. Det er jo helt åpent så vælver jo med vinden. Men men fått gjort litt inne, og lest litt. Må lese litt bøker for å holde hjernen i gang. Må fikse noe  Måtte snakke med Linda å så jeg fikk læring i sprøyter jeg skal ta. Fikk ikke opplæring på apoteket.
Og fytti dama hvor dyrt. Ble helt satt ut jeg.. Men får håpe de hjelper meg på en eller annen måte da. .
Jaja fikk da tatt den og gudskjelov så er det en uke til neste gang.
Ble en sein middag og vi glana medium. Hu er bra dame..
Duppa ta på sofaen så her var det bare å legge seg i senga. Snx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg