Migrene fra helvete…

Fytti dama nå er jeg lei. Hele går lå det å murra oppi skallen.. Tinningene strammer seg. Sola var bare driiit å ha fremme. Det var varmt.. Medisiner tar det ikke.. Jeg rett og slett hater Migrene.. Og folk som klarer å presentere med at ” du må drikke rikelig med vann”, ” du må kutte å spise ditten og datten” ” koffein er ikke bra for migrene” Assa fuck off.. Dere har ikke migrene og hakke snøring på hva det er en gang.

Jeg er på dag 4 med detta. I natt har det vært ett rent helvete.. Det er så jævelig vondt at du hakke lyst til å løfte hue opp av puta. Og jeg har behov for oksygen når det er på det verste, så glad ikke Willy lå i senga med det første. For jeg lå tvers over senga med neste hue ut av vinduet for å få luft. HAHAHA så sikkert jævelig teit ut for dem som så det. Sniktitter 🫣 Ble jo for kaldt å ligge der i lengden for å si det sånn, så var jo bare å pakke seg inn igjen. Våknet når han kom inn, litt usikker på hvor mye kl var da, men hue smalt. Sto opp ved 07.30 eller no. Var nesten som jeg måtte ta hue under armen. Dæven jeg er så lei. Veit jo hvorfor jeg har det nå. Er pga løpetid. Da blir det hormonklikk i detta tempelet. Har jo egentlig ikke tid til å ha migrene nå. Skal trene litt med Rumba før utstilling. Aaaaaaahhh får håpe at det gir seg i løpet av dagen eller i morra. Har knasket smertestillende på morran men det slipper pokker’n ikke taket. Og du dæven hvor tung i kroppen og “dopa” jeg blir. Er så slitsomt.

Jeg har slått av alt med varsler på tlf for orker ikke lyder. Så ere No så titter jeg innom en gang i blandt. Ellers orker jeg ikke tlf prat eller no sånt. Er så glad for at bikkjene her skjønner at jeg ikke er i form. Hadde vært slitsomt med gærninger nå.

Neeeei.. Får håpe dette er siste dagen.. Har noe annet å gjørra enn å gjemme hue. Nok syting. Vi har fortsatt ikke nett.. Skjønner ikke helt hvorfor. Men det skulle komme en dude og sjekke, men når er en annen sak. Litt kjipt når man har smart tv som ikke er så smart allikevel 😂 Ikke det at jeg ser så mye på den om dagen.

Ønsker folket en flott dag og ikke No huevondt 🫤 Carpe Diem ❤️

 

1 kommentar
    1. ååååååå som du har sliti og sliter med den helvetes migrena 🙁
      Du har nå jammen meg prøvd alt og gjør alt etter boka for og slippe unna …………
      men dritten kommer uansett <3
      Håper du blir kvitt det snart – masse god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg