Lille Nyttårsaften

En En sjapp tur til Sverige.

Jupp, dagen startet med tombala kaffe boks, så det ble en halv kaffekopp, mens man stressa med å få på seg krigsmaling, klær og lufte bikkjer før avreise. Hadde ett klokkeslett og forholde meg til, så var bare å gønne på..
Jada, sender en melding om de er i rute så jeg kan møte de på veien, jaaa har ikke måka plassen her ordentlig så for at dem ikke skal sette seg fast, så var det enklere. Neida de hadde akkurat reist så måtte jo vente enda lengre. Typisk kjærringer. Men omsider så kom dem, og det var AB som kjørte.. HÆ lizzom, skjer her`a? Og dette gjorde hu bare for å kødde med både meg og Lilli, bytta ei stund etterpå.. Ja hu blir så trøtt av å kjøre bil, så det er alltid Lilli som kjører når vi er på tur.
Sverige vi kom, innom nesten absolutt alle butikker da eller, jizez. Så var det å videosnappe med Sindre for han skulle ha noe varer da i en butikk jeg aldri har hørt om en gang. Tasty America. Der skulle han ha 2 ting.. ekstremt hot potetgull jeg ikke husker navnet på, kosta 99kr.. Fy faan aldri betalt. Ikke var det verdt det heller, faan så sterkt. Bitteliten bit og tunga ble nesten svidd av..
Jaja så var det å handle brus og snus og og og, endte med gratis senkesett på bilen, 20 brett med brus og monster pluss matvarer. ja vi var 3 stk.
Jaaaa herreguuud, vi skulle ut av bilen, så lukker jeg opp bildøra, men kom meg ikke ut. Akkurat da tok AB en slurk av Zingo`n sin, og jeg sier ” jeg sitter fast, kommer meg ikke ut.. Åååååååå må ta av meg sælan først kanskje, da spruter hu ut zingo`n i bilen.. Hahahaha Og i den bilen får ikke JE ( gubben hennes) lov til å spise noen ting fordi han søler så fælt.. Hahahaha veit ikke hvem som søler mest, lager gule flekker i hele fronten på bilen sin. Hahahaha så ere liksom min feil da vøttø, jada skyld på Bea. Makan..
Jaaaaa må vise, fant snoppen på Rusta……


er`n ikke søt?? Herregud, jeg fikk en sånn bitteliten snopp av søster`n en gang, og nå fant jeg en svær bamse av lille snoppen, skulle nesten ha hatt denna. Bytta plass i senga med Willy. Haha.
Ja omsider så kom man seg hjem da, Sindre kommenterte det jeg hadde sagt kvelden før.. ” Blir aldri så mange timene i Sverige, sjapp tur” Hmmmm frekk å? Dro 10 kom hjem kl 20 haha jaja sånn ble det bare…
Hjemme var det bare å pakke ut varer og lage seg en kaffekopp og sette ræva ned i sofaen og prøve å slappe av litte granne. Venta på at Willy skulle komme hjem etter fløttekjøring. Han skal lage maten i kveld. Ble kebab med hjemmelaget pita. Willy fikk steketakke av meg og bikkjene og katta til jul, så da ere bare å lage alt han har drømt om på den.. Sindre hjalp Willy på kjøkkenet, mens jeg fikk sitti på ræva og kulen litt. Ja jeg fora og lufta bikkjer så satt ikke heeeeelt i ro for å si det sånn, det hadde jeg ikke ro i ræva til.
Maten kom på bordet, åt og glana Meg 2, helt grei film, men litt væl overdrevet.
Såååå ble det å sette seg godt til rette med pledd… Da ble det matkoma…..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg