Lille muse aften :P

Ja ja så er denne dagen snart omme. Men det er jo greit det.
Her har man fått kløpt noen klør i dag, og det er godt å få gjort. Kan ikke fordra de negla som kakker i gølvet.
I dag har døra her vært mer eller mindre igjen, for kjenner det er kjøligere i lufta, og skal sies det blåste som fy fasan i dag å. Ikke no særlig. Den vinden som har vært i går, har klart å knekke Pricilla plantene mine selv om jeg har bundet dem fast. Kjipt, men håper jeg får redda dem.
Så er det å få fjerna dessa pottene og plantene da. De som skal ned er jo blaute som fy så de må stå under tak og tørke litt. Og nå ere sånn at vi kommer til å plante hortensia rett i bakken. Da kan det hende de blir svære og mye finere neste år.
Willy har planer om å fikse gjerde her som går mot vegen, så da får man vente i spenning og se hvordan det blir 🙂 Har vist han bilde av flette gjerde men vet ikke om det var no. Vi får se. Han måtte ha noe å gjøre sa`n 😉
Var en tur på Råholt og amfi senteret. Apotek og dyrebutikk. Jeg skulle ha no snabelstoff og Rosin måtte ha litt Diet for. Ja hu går på det, for hu er som eieren sin, si loff og vi spratt opp 10 kg 😀 Så jepp, her ere forandring på kosten hennes også.
På apoteket, så fikset farmasøyten riktig medisiner til meg da legen har sendt inn resept, for så å trekke den tilbake, for så å legge inn den samma resepten, som fortsatt var feil. Så hu fiksa riktig til meg, mens jeg skrev en melding til legen for å si i fra at hun hadde rettet opp hans feil… For jeg hadde melding i fra legen at det var økning etterhvert som han hadde rota til. Så ja. Alt er gjort på det rette uansett. .
Her hjemme i kveld så har det ikke skjedd no spess, jeg spiste pølse middag, mens Willy ikke har spist no ennå. Han hadde en sein frokost.
Willy glor serie eller film, og jeg vurderer og ta med Alvarez og sova. Er trøtt i kveld.
Jeg deler bloggen min på div sosiale medier men de blir fjerna, for de mener det er spam. Hvorfor egentlig? Fatter ikke hvor de får detta for å være spam.. Bare jævelig irriterende som fy.. Har sendt inn klage men regner ikke med å få no svar i det hele tatt. Så fikk ett tips og gjøre som avisene.. Så da får jeg prøve på det 🙂
Sier god natt og ha en flott kveld/natt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg