Lille lørdan

Regn i dag å

Fytti dama det bøtter jo ned.

Kanke si jeg ble så imponert av dette været når jeg sto opp. Fytti dama. Været til sa at det skulle være sååååå forbanna varmt og oppholdsvær. Gleda meg til å sleike litt sol og få rødda unna litt blomster og kanskje få opp no lyng. Det blir så bra atte.
Lurer på om jeg får tak på blå lyng i år!! De er så kule. Større er dem å 🙂
Skulle jo egentlig gått ut å dra opp reddika i dag å, så jeg får fjerna denne kassa som står der. Den må bort før vinteren kommer pga porten. Håper det ble noen reddiker da. Ikke bare små nippler som disse gulrøttene jeg planta, herregud, de ble små snopper for å si det sånn.
I dag så leste jeg i ei lokal avis, hvor det har blitt revet ned gravstøtter igjen.. Assa hva ere med folk som har så forbanna glede av å drive på sånn. Også skjer det ofte.. Må snart sitte nattevakt på kjerke gårda for å ta dem på fersken. Grave hølet dems klart så de kjenner litt på det. Jeg blir så forbanna provosert på sånt. Jeg tror ikke jeg er alene om det for å si det sånn.
Bikkjene her ønsker ikke å gå ut i dag. Skjønner ikke det 😛
I dag blir det klipping av negler på bikkjer. Liker ikke lyden av tapp tapp tapp.. Blir gal i hue av det. 😛
Så ja ja da får bare været være som det er så har man i allefall noe å gjørra inne.
Ha en flott regnværssdag og Carpe Diem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg