Just another fucking monday

Monday morning blues
Åpne bilde

Jises startet dagen min kl 02.30 i natt, sånn ere og sovne på sofaen altfor tidlig på kvelden. Angrer hver gang.
Men fikk i meg nok kaffe og kosa seg med tv og kortspill på pc og fikk sitte og tenke for seg selv. Huset er tom etter å ha mista en hund før hælja. Det kommer en egent innlegg om det.
Dagen i dag skulle tilbringes på møte i Jessheim, med Mr Daaaaaareeell, si det med litt følelser i stemmen, Hahaha jeg dævver. Håpet at han var kjekk og kledde navnet. Og tror dere han var det?
Joda møtet gikk bra, og vi satt og sjekka ut obduksjonsteknikker og vi lo, han hadde fått ei til samme dag som hadde gitt han sjokk som ville detta. Så håpet blir å få møte noen på par sjukehus og få titte litt og lære. Så dette blir spennende. Men jeg må på arbeidstest. Mulig det blir frelsesarmen på Årnes. Jaja ekke åpent hele uka så blir ikke så mye stress. 3 dager fra 11 – 15 og en dag fra 11 – 18. I 2 uker skal det vare. Så tiden fremover blir spennende.
Ellers har dagen gått til å sjekke det som han sendte meg på mail, svart på det jeg kan, og laget middag. Ble potetmiddag og kjøttkaker. Helt greit på en mandag 🙂
Kvelden har gått til å samle opp masse bilder og bare tatt det helt fiesta, før jeg skal legge meg.. I senga.. Fanken har sovna på sofaen omtrent hver eneste kveld i den siste mnd.. Ikke greit i det hele tatt. Men kroppen bare kollapser og der sover jeg.
Men i går kveld var jeg sliten etter hælja, utstillings hælj på Stange. Lørdag fine resultater men søndag kunne man ha spart seg for. Dommer`n så omtrent ikke på bikkjene. Så ble tidlig ferdig men vi satt og venta på eieren til den ene hunden vi stilte. Så jada, kom hjem til 4 galde hunder og ett tomrom og det var litt tungt. Mer om det i annen blogg. Men nå. Ha en fin kveld videre 🙂

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg