Ja det var det….

Grønne fingre!?!

Hahaha jeg dævver… Assa jeg kjøpte reddiker, gulrøtter og blomster løker i Sverige. Og hællemåne plante dette og bare vente i spenning. Jaaaa har gjort det. Gulrøttene ble jo bittesmå og ser ut som snopper.. Reddikene….DET ER IKKE NO REDDIKER…. fy fanken. De må jo ha putta feil frø i posen, for jeg har fått noe helt annen type reddik.. Så her ble det til slutt snopper og nippler…

De små grønne er liksom reddik.. Salat reddik, kan bruke hele stilken osv… Neeeei disse har jo stått for lenge nå da.. Smaker høgg gjør dem å… Rett i komposten.. Bye bye…

Snopp og nippel 😛
Så skuffa, men da får man finne noe nytt neste år, og bare håpe på no bra da 😛 🙂
Ja noe er jeg da meget fornøyd med da. Som Pricilla blomstene mine. De er skikkelig fine nå 🙂

Vakre blomstene 🙂
Så får legge en plan for neste år. Håper tulipanene kommer opp neste år, det hadde vært morsomt 🙂
Ellers så har det ikke vært no spennende en ett lite migrene anfall, men fikk jekka den greit ned, med ei litta hvil og en dunder drops.
Bikkjene har jo seff fått sitt og drivi ute i hagen og boltra seg.  Så de er fornøyde.
Ståle og Linda Pluss Hilde har man snakket med i dag.
Kvelden vil gå til Game og Throne 😛

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg