Hvor blir det av dagene??

POFF… Vi er i midten av August allerede.. Det går da så forferdelig fort disse dagene. I dag er det skolestart for mange, hvor ble det ta sommerferien? Ikke det at jeg har hatt det men, hahaha det går da så forferdelig fort detta…
Juli har gått bort til å drive i hagen, og Willy satt opp hundegården så nå er det bare å få den ferdig inni og tette noen små høl. Så er den i funksjon.
Så har vi vært på noen utstillinger, både i Norge og Sverige. Nei ikke stilt min egen men andres. Sverige var jeg bare med som tilskuer, men det var en slitsom tur, migrene fra helvete. Anbefaler ikke å ha det i det hele tatt. Blæh.
Vært å handla litt i Sverige, med damene, ja den ene kjærringa ble bytta ut med ei anna en da.. Skal si det ble gratis senkesett på den bilen.. Hahahhaa

Var masse brus og påser i baksetet også. Og nesten alt var AB sitt.. Hahahaha Nesten. Men det var en koselig tur uansett da. Vi fikk da handlet og kosa oss som vanlig.
Ellers i juli så har det gått i diamond painting. Det blir fine bilder, men om de kommer på veggen er en annen sak. Har perm til dem da. Men det er tidsfordriv og kjekt ha noe annet enn strikking på dager hvor det er dårlig vær.
Bikkjene hopper rundt her som jojo`r. Nyter fine værdager men ikke så fan av regneværsdager. Lille Rosin har blitt ekstremt redd for torden, så hu sliter skikkelig når det står på. Ikke no koselig når det blir sånn, men de forandrer seg jo litt når de blir eldre.
Så har vi da naturen utenfor døra, og det er koselig når det kommer ei elgku med tvillinger på besøk.. Utenfor gjerde selvfølgelig.

Så fine begge unga, spratt i åkeren i morgentåka her. Så koselig.

Jaa jeg har jo begynt hos sadisten, naprapat. Det er en skikkelig grei kar. Brutal når det skal knekkes og bøyes, men det er godt etterpå, selv om man blir drit støl dagene etter. Men håper jo på at det skal bli bedre i skulder og nakke, pluss rygg, men den ryggen har sagt takk for deg. Ikke no håp der. Men skal gå til han her sadisten en periode, så får man se om det gir no forandring i det hele tatt. Veit jo at fysioterapi gav ikke no funksjon. Skulderen burde vært i orden den nå etter 2 år, men det er den ikke i det hele tatt. Ikke får jeg noe annet for den heller. Assa smertestiller eller noe. Vil ikke gjøre meg til narkoman siden jeg må ha sterkere enn sterkest for at det skal fungere. But but it`s not only only. Jeg får bli litt knekt og stikki med nåler og strøm en periode. Liker det å. 😛

Liker ikke at dagen går så fort, føler at man ikke får fulgt med i tiden. Men får ikke gjort så mye med det heller. Må bare ta det som det kommer. Håper på å kunne få jobba litt igjen, men det ser dårlig ut.. Det tar jeg på en annen blogg. Nå skal jeg kneble beinhaugen og klaske meg i seng. Trøtt trøttesen her.. Snx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg