Hurrameitur med en kjærring

Sweeden tur

Fredagen gikk til en tur som man aldri glemmer. Vakke så gæli men det var noen opplevelser som gjorde meg nesten kristen her, men det gikk bra. Men må skryte av AB da, hun kjørte faktisk fram og tilbake til Sverige uten og sovne. Hu våknet vel litt til når det var en bil som nesten kjørte rett i oss i rundkjøringa, noen folk fant førerkortet i en corn flakes boks. Men vi stoppa i Kongsvinger  på jafs og kjøpte en milkshake og nissetissa litt. Og der trodde jeg vi så Lilli, men nei det vakke hu.  Videre kjørte vi og brått sier jeg Elg, ååå såå søt kommer det i fra hu, men jeg var redd for at den kalven skulle hoppe i veien. Videre endte vi i kø inn til Sverige, fra Montebello og inn pga graving ved tollen. Ja ja men da fikk AB litt pause. Inn til Sverige så begynte runden i butikker. Starta på nr 1. Og der var faktisk Lilli, AB løp bort og klinte trynet sitt i glassruta på bilen så kjærringa skreik, Lilli skvatt hu. Hahahaha. Vi fikk gjort det vi skulle der, før vi reiste videre til ei billig sjappe jeg ikke husker navnet på, så 157 og dollarstore. Og der dere var det satt opp julelys og masse halloween ting.. Jadda, Var ikke nisser men kun lys. Væl tidlig syntes jeg, men men.

Spoooookey… Angra litt for at jeg ikke tok med den ene figuren der, med ravnen på hodet. Den er drit tøff, og den kan stå fremme hele året. Ferdig der inne og noen kroner fattigere, så dro vi videre. Ivrig som AB er så skulle hu finne parkeringsplass, mmmmm skremme livskitten ut av en gammal mann i merce, fordiiii hu tenkte å svinge inn rett foran trynet på`n. Hahahaha skal si vi lo og han snurpa igjen hele trynet. my goood..  Vi skulle jo innom ØB, de har billig te-lys. vi brenner no satans mye av det, og det er kjempe koselig nå som det begynner og bli mørkere på kveldene og høstvinden er i gang. Ja så var det inn i matbutikken og handle litt brus, monster og litt mat. Snus kjøpte jeg å, kun 2 bokser til meg sjøl. Prøver å slutte med den å, waper da. Surstrømming har jeg funnet for Ståle å, så da er det bare å sende den av gårde så raskt jeg kommer meg til en sånn postterminal.

Ferdig i denna butikken så var det og reise til de 2 siste butikka. E- sigg butikken ble bare å løpe inn for å hente litt olje og rett på den siste butikken der vi kun skal ha kjøtt og ost, for det var billigst. Så bar det seg hjemover og vi starta med å stå i kø før tollen og i det regneværet.. Assa fy faan det bøtta ned som bara det. Med ny asfalt og regn passer seg ikke helt sammen, blir da glatt. Og det er alltids en eller annen idiot som må kjøre forbi, og rett foran trynet på en trailer eller bil. Hjemme så fikk Willy bære litt ut, jeg hadde bært nok for å si det sånn. Når man kommer hjem så er det å pakke ut og sette alt på plass. Tenne vokssmelt, bytte klær og sette seg ned for å slappe av litt med en kaffekopp. Fytti dama ryggen var helt fucka, og skulder skreik. Willy satte i gang med mat etterhvert, taco middag, blir digg. Så tar vi bare kvelden i mot og glo skjerm.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg