Gleder seg til vinter`n

God morgen eller formiddag 🙂 Assa dagen i går så trodde jeg både skulle blåse bort, trær vælve og regne bort.. Og da glir tankene over på at, FY FAAN jeg gleder meg til vinter`n. Jeg er ikke glad i høst stormer med sterk vind og regn med torden. Får ikke lagt meg på kvelda når det er sånn heller, for jeg må ha kontroll på at det ikke faller trær i hue på meg 😉 Ja ja Dagen i går gikk uansett ikke til no spess. Ble prating på Messenger, TT og med Willy når han kom hjem i fra tannlegen. Selv om han ikke ville prate pga bedøvelse. Mooohahaha da er i hvert fall moro å ha han til å prate 🙂
La ut trommesettet til Willy i går kveld, og vipps, det blir henta på mandag, godt å ha musikere på face 🙂
Godt det går fort unna når man vil bli kvitt det.
Nei har sjekka været fremover, ser det kommer minus på natta nå, det er tøft.
Men da må man redde noen blomster som kanskje vil blomstre til neste år. Må bare få satt dem under tak til tørk før man bærer dem ned. De bøttene og pottene er jo bly tunge.
Dagen i dag går til litt bikkje stell, trengs det å i blant. Ører og negler og rive av litt pels 🙂 Og disse her syntes det er godt 🙂
Har ikke så mye å skrive i dag så vi prekas 🙂 Carpe Diem <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg