Glad når ting blir årna……

Nye duppeditter kan værra komplisert for folk som er født før 80åra 😛

Mga Min Første Vaskemaskin Og Tørketrommel Little Tikes

Det skakke være mulig vøtt.. I flere uker så har det stått en tørketrommel på badet som viser noen symboler som tilsier, hakke peilling da jeg ikke finner dem.. Dro innom en butikk for å høre med dem hva feilen kunne være og hva jeg kunne gjøre.. Nope, de kunne ikke svare på det og måtte ringe til service blabla.. Ja har gjort det… Gjør sånn og sånn, trykk de 2 samtidig, slå av og på og gjør sånn og sånn.. Kjære vene.. Ja nå skal den funke.. Assa hallo… Den funker nå.. Men hvorfor skal det være så forbanna komplisert sånne ting.. Men nå veit jeg i allefall hva jeg skal gjøre neste gang den er overheata.. Ikke det at jeg vet hvordan den har blitt det. Det er jo en tørketrommel, den blir jo varm.. Hahahaha.. Men problemet er at man føler seg litt hjelpeløs når man ikke skjønner en meter av ting man har i hus uten at man må ringe service senteret osv for nesten alt man har. Må ringe dem ang mobilen min å, er virus på den og det klarer jeg heller ikke bli kvitt. Bruker opp strømmen på tlf og er bare slitsomt når det dukker opp.. Men ta det en annen dag. Nå er jeg bare så letta for at det er i orden den på badet og slepper og gå helt ned i kjelleren med klær. Tungt og meget bratt trapp 😉
Ellers så er det ikke så mye som skjer i heimen akkurat nå. Skal få fiksa litt greier rundt her i dag. Bikkjer som røyter no gæli nå, så må få føna av litt løshår på dem. Og støvsuga litt her. Kan ikke fordra den ekstreme røytinga, daaaa skulle jeg ønske jeg hadde nakenhunder. 😛 😛
Må få i gang dagen her. Litt treig. Sitti på nett og trøkka i hele dag så best å komme seg i gang med litt gjørra mål før kvelden og kveldskosen kommer 😉 🙂

Min fine Tara på kveldstur i Sundet for noen år sia <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg