Gallefeeeeest

Nok blod på stikk nr2 men måtte ha stikk nr 3 å fordi de ikke kommuniserer Jaaaa bloggen.. Da er man på sjukehuset, litt tidligere enn planlagt. Jo denne galleblæra valgte å ha en heidundrende party før den skulle ut, Så klokka 00.00 så bare blåste magan seg opp som en ballong og smertene begynte i ribben og bak i ryggen. Fytti dama tenkte jeg, detta er unødvendig når vi skal inn å operere kl 08.00.. Men sånn ble det, men jeg satt på do og vrei meg i smerte og spøy så ringte jeg Willy og lurte på hvor han var i løypa, flaks for meg så var det venting på varer så han var forsinka og var på Minnesund.. Jeg får jo panikk pga bikkjene så han snudde, og ringte ambulanse. De ringte meg, og når du er i sånn smerte hælvete så gidder man ikke pisspreik på tlf.. Sånne dumme spørsmål om jeg har vondt. Nei jeg har det helt supert hvorfor tror du vi ringer??? Så måtte jeg jo få på meg klær for jeg var jo ny dusja til dagen etter. Spøy, krumma meg i smerte og prøvde å kle på meg. De kom ganske sjapt. Inn i ambulansen, full av smerter. Skala fra 1-10…. 6… den vakke på topp ennå.. Fikk litt morfin, funka ikke…. og det ble værre og værre, de ringte til sjukehuset men fikk beskjed om at jeg ikke skulle få noe mer før jeg kom ditt.. Og til sjukehuset kom jeg, blodprøver skulle de ta.. Ei prøvde og fikk ikke nok blod og stakk så inni hampen feil, nr 2 kom, stakk på nytt, fikk det han skulle, satte blodtrykk måler på feil. Så den blåste seg opp, men ikke rundt armen. Så kommer en å gir meg mer snabelstoff i åra, og det gikk kaldt i hele kroppen og swingstang i hue. Måtte vente på svar ang blodprøver for å komme opp i 7 etg. I mens kommer det en liten legevalp en gutt og sier han skal sjekke Analen for blod og div, hmm den var ny.. Jaja bare å snu skinka til side og få finger’n inn.. oooohoooy det var da voldsomt så sjapt. Holdt på litt til sååå jaaa… Men mr Anus hadde det topper og kaviar stjerna var full av gele. Jo takk for den, du skakke tørke opp etter deg å da.. Makan til frekkhet🤪

Så fikk de kjørt meg opp i 7 etg.  Du står som nr 4 på lista, så du blir operert morningen.. Skal bare ta litt blod av deg…. Hæææææ nå igjen.. Har jo blitt tømt gud veit hvor mange flasker og rør for blod, men værsågod ta litt til da så jeg kan få sova..

Morran kom.. De vekker meg og sier at jeg skal gå å vaske meg i mens Hu skifter på senga så kommer doktor inn snart… Jeg venter.. og venter….. og venter.. legevissit er fra 09 – 11.. Klokka bikker 12… 13… og det kommer ei og sier at, du blir ikke operert før i morgen du… Hæææ nei fanken heller.. Kødder du med meg.. Her har man liggi på seg liggesår og venta i flere timer for så å får beskjed om at jeg er nr 2 i morra.. Gudbedre meg.. Nabodama bak forrenget Hu skulle ned etter den som er der nå. Og godt er det, dama har fasta siden søndag og de glemte å gi og si til henne i går at hun kunne spise..Det hadde ikke jeg takla. Men så her er jeg.. ligger i senga på sjukehuset, fikk middag som så ut som det var ferdig tygd og spøtta ut igjen og salat med mais… Hvorfor mais.. og sjokoladepudding til dessert..

Jeg skulle ha kaffe.. maaaasse kaffe.. Så nå har jeg drekki 7 kopper kaffe og to glass med vann. Blir sikkert en fin natt med flyging på do.. BUT BUT kaffe er godt. Nå ere kvelden, de slokket lyset ved 23 tiden fordi nabodama bak forrenget sov. Og da bør jeg sove å… Vi får se da.. får jo møkk vondt i ryggen av disse senga..

Uansett lang dag på sjukehuset, godt jeg fikk med strikketøy… Så det har jeg gjort I dag mens jeg venta.. Nå skal jeg prøve å sova . Fortsetter følger i morra.. Forhåpentligvis operert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg