Freddan aften

Kan man bli oppgitt!?!

Fytte pokker`n sin, jeg blir oppgitt. Ja har drevet på litt i dag. Kløppe plenen i 27 grader var litt i det heteste laget, så her ble det tatt i to omganger.. Ja har svær plen med bakker og delte plener. Ikke det at det var så høyt mange plasser men det er godt å bli kvitt soppen rundt her. Veit aldri om bikkjene prøver smaker på noe. Det er ikke no særlig, så uansett greit å bli kvitt.

Det er en svær stein jeg skal ha opp fra plenen som jeg skal dekke ett høl i hundegården med, ja hehehe det gikk jeg og snakka med meg selv om mens jeg kløpte plen, og kunne bare ta den steinen på kløpper`n når jeg er ferdig……… KARMA …. Da tenkte nok kløpper`n, hell nooo ekstra jobb, mist hjulet… Fy faan… Jeg gir opp…. Ikke får jeg det på heller.. Tålmodigheten min er jo like kort som ingenting når det gjelder slike ting… Å fytti dama hvor irritert jeg blir.. Hadde jeg hatt både skulder og rygg så hadde jeg pælma hele driiiiiten over gjerde. Ute av sinn 🙂
Har en liten flekk igjen med plen… Og det er så forbanna irriterende det…

Fått vaska dyna til bikkjene, og noen tepper så, nå blir vel de fornøyde med myke og gode, ikke minst reine pledd 🙂 Begynte å bli så forbanna trøtt utpå dagen her i sta, men har sagt til meg sjæl at jeg kan heller legge meg tidlig enn å sova en til to timer på sofaen. Gjør jo ikke no om man våkner tidlig.
Bikkjene fikk maten sin mens jeg begynte på maten min, svenske kjøttbullar og spagetti og masse salat. Elsker grøntfor 🙂
Ble altfor mett, jeg har ennå ikke skjønt at jeg tåler mindre mat enn før. Men lærer nok en dag 🙂
Gøtt vare læl.
Tabu med å ha Sankt bernhard i hus 😉 Ekke bare hunden man må elske her… må elske å vaske litt slim å 😉
Sjekk det henger i fra bordkanten 😛
Nei i kveld så har jeg vært i samtale med Linda og Ståle 🙂 Eller de har lidi med meg og 80`s musikken. Hahahaha
Koselig det da. Nei nå tror jeg det blir å kneble beinhaugen og legger meg 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg