Etter helgen vibber

Åpne bilde

I hælja har jeg vært på kennel Toffe Loffe og passa store og små pluss par ponnier. Snill gjeng.
Jeg har vært litt irritert om dagen. Har en lege som ønsker at jeg skal spe på pensjonen hans og bestille mange timer, ja assa time for ditt og time for datt. Jeg trenger en henvisning til øyenlegen men må bestille egen time for det, hvorfor ikke bare skrive en henvisning, når jeg sitter der. Jeg trenger timen til øyenlegen sjapt lissom. Faan jeg blir så irritert når ikke enkle ting kan gjøres sjapt. Jeg hakke tid til å måtte vente i 14 dager 3 uker på ny lege time for å få et papir for så å måtte kanskje vente 12 dager 3 uker på øyenlegen når man sliter med øyet nå. Åååååå jeg blir så forbanna… Så lørdagen bytta jeg fastlege.. Enkelt og greit.. Gidder ikke sånt piss. Så da får jeg håpe den nye legen er mye bedre, ellers bytter jeg igjen. Hahahahahahaha
Så godt man kan kosemose og snakke med bikkjer og katt når man er så frustrert i hue. Og koselig og være litt alene, kun seg sjæl.
Ja ikke nok med det, han har ikke fortalt meg at jeg skulle faste når jeg skulle ta blodprøver for stoffskifte, så her ere ikke no svar på dettta.. Nei.. Må ta nye blodprøver å da, og det blir ikke hos han. Har allerede fått ny lege time hos ny lege, 3 dager før enn hos han andre pensjonisten.. Blir ille nervøs av alt jeg assa..
Men nå i dag så har jeg ikke gjort noe annet enn å få fiksa journaler over til ny lege og avlyse andre. Og lese inne på furst, og der sto det noe som min andre lege ikke informerte meg om.. Jeg sitter jo her og lurer på ting som kanskje feiler meg og ting står svart på hvit inne på furst. Som sikkert er skrevet feil, men ikke fått forklaring på.
Nei jeg må riste av meg alt detta, og få hue på noe annet.  Jeg er jo alene hjemme i par dager, assa hallo. Det er litt digg. Da skal jeg finne på noe som er moro.. Få unna litt her.. Enklere å få gjort litt når man er alene..

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Snart tid for bading i sjø og vann for de 4bente. Er deilig temperatur ute nå, men ikke varmt nok…
Men gleder meg virkelig til Alvarez kan få plaska litt. Kjøpe basseng til han i år. Badenymfen.
Nei nå skal jeg glo litt skjerm så lenge jeg har mulighet for det. Hahahaha ja tv`n er opptatt når Willy er hjemme. 😉
Så til vi snakkes take care

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg