En regnværsdag

En blaut Torsdag

Det var en stormfull aften……… Neidag, ikke i det hele tatt var bare ekstremt bløtt og blåste som fy fasan, ja omtrent i hele dag. Men hva gjør vel det når man har en haug av ting inne å gjøre. Men dagen startet ved kjøkkenbordet hvor flere kopper med kaffe skulle treffe årene for å få en ræting kropp til å fungere. Ja helt riktig kav rætin kropp.
Men samma det, mens man drakk denna kaffen da, så ere scrolling på face, aviser og tiktok. Ja må jo innom en live eller to for å ønske god morgen og det er alltid veldig koselig.
Ståle og Hilde har jeg snakka med i dag også, det er alltid like koselig. Og det er ikke ofte vi får snakka med Hilde pga private årsaker, og da er det alltid hyggelig og se det ekstreme blide ansiktet.
Satt meg ned for å gjøre ferdig det siste diamond paintingen for en stund, det ble drit fint. Men nå må jeg få bestilt mange nye. Men nå er det litt slik what to do nå? Har da andre prosjekter, som strikking og lesing. Men det er mer vinter prosjekter syntes jeg da.
Legger ut noen bilder av noen av bildene.

Siste bildet var 40×70 med ulvene.
Det ble skikkelig bra så nå er det bare å fikse seg en ramme til det store. De andre ligger i perm så lenge.
Ulvene skal i allefall opp.
Willy dro ut, og da fikk jeg gløden over å støvsuge og vaske litt gølver, egentlig litt teit pga regnet og bikkjer. Men da har jeg fått bort den værste møkka. Og godt å få det unnagjort før hælja. Skal vanne litt blomster og tørke litt støv, .
Klesse på litt musikk, så går husarbe grise fort.

Innimellom alt sammen så ble det par tlf å ta, så da var det gjort, overlater resten til personen som trengte hjelp 😛
Ståle ringte opp igjen så han er på messenger og preker mens jeg holder på rundt omkring, med det ene og det andre. Han er med på alt han mens han er ute og kjører tur med scooteren sin 🙂
Kvelden her vil gå til mulig og ta ut rastaflettene, eller ikke, for det er så forbanna tiltak og tar så lang tid. Barbere hue skal jeg å, bare halve denne gangen. Tenkte å ha sidecut denne gangen. Litt forandringer må til. La den andre siden vokse ut, og da må jeg få no hjelp med no mirakel kur, Hairluxus eller hva det heter sier dem er bra, de som har gått på det. Må testes.. Ser de selger det på apoteket så da slepper man å abonnere på det. Koster jo så mye mer og få slikt i posten hver eneste mnd..
Ja forresten, lærte no nytt i dag, og det kan jeg dele.. Rognerbæra kan man plukke en haug av, men ikke alt da, må spare litt til fuglene i vinter. Men fryse bæra ned, så har man mat eller godis til hønene om man har det. Det visste jeg ikke så hva man lærer. Bare skaffe seg høner da, har en haug av rognebær busker rundt hele her.
Så da veit dere det ja..
Nei nå blir det snart kvelden her med en bok eller no og musikk i bakgrunn, mens regnet fosser ned ute. Koselig det.. Men først må jeg gjøre meg ferdig med no småting her i hus. No klesvask skal brettes og legges på plass.
Så folket får ha en flotters kveld 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg