En blaut morgen

En gråværsdag

Høsten er en vakker tid, med farge spill og lukt.
Fytti dama jeg er så støl i legga i dag, kommer nesten ikke ned trappa. Kjære kirkefolk ere mulig. Skulle vel vært på en stepmarskin nå vøtt, bare for å løsne opp.
Dagen i dag vil gå tregt, blir ikke no hurtig steg her i dag.
Det regner i dag så blir ikke mye ute jobbing, blir nok mer inne sysler å drive med. Vi holdt på litt inne i går, med vasking av bikkjetepper, Willy var flink til å rense sluk i gølver, glad jeg ikke gjorde det, for han fortalte det ikke var mye pent nedi der. Hahahaha. grøss.. Men vi har noen dager som det kommer sånn kloakk lukt på det ene badet, og det lukter jo rent helvete for å si det mildt. Nå var`n lei tenker jeg. Støvsugde hele huset i går, etter Rumba dro. Så da ere bare å vaske vegger og tørke støv og gulver igjen. Men det kan jeg gjøre i hælja når jeg tenker meg om.
Ja ja alltids noe å finne på uansett.
Nå har jeg vært ute og slengt på litt kaffegrut på stokkrosene mine, fanken så mye sånn bladlus som har virkelig kosa seg med bladene. Det er ikke no koselig syntes jeg. Skulle vært og henta litt hestebais for å legge i bedet også. Men det glemte jeg da i går. Tar det en annen dag.

Pricilla blomsten min er så fin selv med regndråper på 🙂
Rosin og co er ikke no fan av dette været i dag. Så blir ikke mye aktivitet på de heller i dag. Men vi kan ikke forvente noe annet vær på denne årstiden uansett. Bare gleder meg til det begynner å snø. Gosh det blir fin tid 🙂
Nei nå skal jeg gå å lage frokost og få i gang maskiner her. Ha en flott regnværsdag 🙂

Den ene stokkrosa er kjempe fin 🙂 Den andre er hvit. Håper dem kommer opp igjen neste år 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg