En blaut mandag

God morgen 🙂 Fytti dama våknet at Lille Rosin la seg på hue mitt og skalv. Det regner ute og sikkert regna litt hardt og da forventer hu at det skal tordne. Hu har blitt så forbanna redd på sine eldre dager.
Vi sto da i allefall opp og alle løp ut og fikk pissa før himmer`n bare åpnet seg. Du dæven døtte hvor mye vann det skulle komme ovenfra. Hahaha Ja må si Thor driver og tømmer både vannbøtter og kaster spyd. Makan til tulling..

Så redd min lille Rosin 🙁 Ikke noe hyggelig for henne dette været. Derfor gleder vi oss til vinter`n da slepper vi detta tullet.
Det regner jo så forbanna hardt på ruta. Helt sjukt. Ere muuuulig. Godt jeg har fått gjort masse ute før detta kom 🙂 Flaks for meg 🙂

sjekk ruta. Regner jo i bøtter.
Ja ja været får man ikke gjort noe med.
Willy kom hjem i natt, sliten så jeg. Han fikk rydda ut av bilen og fikk satt seg ned å skulle spise før senga. Ja jeg gadd ikke gå å legge meg før han kom fordi jeg hadde uansett bare blitt vekt av bikkje helvete når han hadde kommet uansett..
Han hadde med gave til meg i fra Britt <3 🙂 Det var uberkoselig. Sånn en har jeg leita etter 🙂

Tusen hjertelig takk <3 Har ett bilde med samme som jeg skal henge på veggen 🙂
Dagen i dag blir som det blir. Definitiv ikke mye ute ting.  Så da tar vi det som det kommer. Ha en flotters dag og husk å ta vare <3 Carpe Diem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg