Den store brøllupsdagen

Yes jeg rakk det 🙂

Var ekstrem stressa for at jeg ikke skulle rekke brøllup på morran her.. Men det starta ikke før kl 10 og det er jo helmax Egon. Jaaaaa må få med seg den store snakkisen vøttøøø. Innbydelsen har blitt borte i posten serru, så må takke meg til Tv- skjermen. Og ikke nok med det, jeg skal være med på 2 brøllup i dag, kjære vene, kommer til å ta helt av dette 🙂 Det skjer på tlf 😛 Hahahah
Alltid koselig med brøllup, også kan jeg værra med på snakkisen da vøtt. For da er jeg vitne. Jaaaa. Egentlig burde jeg stelle meg og ta på meg stor stasen og prinsesse kjole, og go all in her. Men jeg tenker at det er vel å ta litt vel av. Eller er det det??
Blir litt stolt av mor mi å, hu skulle til og med kjøpe seg napolionskake beta i dag, ja bare for å feire litt, selv om hun ikke skulle se på. Men da feira hu automatisk litt. Jaaaaa, noen som har brøllupskake, får skåle i fun saft og knekkebrød jeg da 😛 Hahaha Bare kos deg du mamma, er helt greit. Tenk litt på meg når du setter tenna i den kakebiten. Jeg elsker napoleonskake 😛
Jaaa og hu Linda som jeg har nevnt før, skal i konf i dag, assa hu skal spise kaker å, makan urettferdig, nesten så hu feirer litt brøllup å. Mmmm jaaaaaa.. Hørers ut som jeg er en skikkelig kakemons, men ekke det heller vøtt, men litt søtt er godt, når man ikke eter det ekstremt ofte. Og jeg skulle hatt kake akkurat i dag, BARE for å feire brøllup. Hahahaha ååå my goood jeg er så teit… Men Linda… Om du leser.. Håper du husker låta da.. Den jeg og Ståle prenta inn i hjernen din i går kveld 😉

Pønta litt med svarte roser for dagen. 😀 Svarte roser er alltid pent, bare synd de ikke er ekte.
Lurer på om jeg må få tak på frø eller løker med svarte roser. Det er jo tøft og pent.. Hmmmm neste års prosjekt..
Jeg har forresten funnet frem strikketøyet mitt igjen, ja det var en feil som måtte rettes opp, og det er gjort. Brukte dagen min på det i går, for det var mange runder jeg måtte strikke tilbake. Så nå under brøllupet kan jeg strikke og virkelig kose meg med vakre bilder i fra Geiranger.
Fikse seg litt “Frokost” å da, så blir det så bra.
Vi snx senere.. Må rigge meg til… Carpe Diem. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg