De sa JA

Ble noen timer med brøllup 🙂
*

Jeg startet jo med en gang jeg sto opp, trodde jeg gikk glipp av starten, men nei jeg rakk det. Så her rigga jeg meg til med kaffen. Ståle kom på etter hvert, og da satte han på brøllup hos seg, så da så vi alt sammen. Som jeg nevnte i forrige blogg, så skulle jeg i 2 brøllup. Og det skal jeg si dere, at det har jeg vært. Orker ikke gallamiddag, får ikke sett så mye av det allikevel, men det kommer nok på nyheter, så går ikke glipp av så mye. Men jeg ble så fasinerende av div klesplagg. Og den ene kjolen til hu prinsessa fra Nederland tror jeg hu var fra, den kjolen var drit fin. Gul med noe hvitt nederst.

Og Adrian, om det er det han heter, alltid fresh i klea sine. Og den orange kjolen til Victoria også var kjempe fin.
Jeg å har lyst på den gule kjolen. En gang i mitt andre liv. Den koster sikkert mer enn det jeg kan tenke meg. Hahaha.
Så hadde man ett par, kjære vene. De var tøffe og kledd morsomt, men jeg trodde par sekunder jeg så på Ariel her. For det var det første jeg tenkte på når jeg så hu i allefall. Men morsomt at de kler seg litt crazy 🙂 *

De på detta, assa jeg gir meg over.. Det var jo tøft men han skulle droppa den veska. Funnet noe annet i allefall. Den passa ikke helt til antrekket. Men fin lilla farge på kjoler og jakker.
Ja glømte å si det, men når Willy sto opp så var det slutt på moroa nede. Brøllupet her ville ikke han se på, så det var bare å pakke sammen Ståle, og fikse seg litt lunsj og ta med tlf og pc opp på soverommet. Står en tv der å, så da hadde jeg brøllupet på skjermen, og kunne se det andre brøllupet på tlf.. Ståle var på pc.

Alvarez kom opp etter hvert også, ville være med på hele festen han å. Jaaa han liker å være med på litt moro han å. Men ja videre.. Brudepikene hadde fine rosa kjoler. Har bilde av det.

Her er dem, så fine damer. Ikke alle smilte, men det veit man jo hvorfor. Men det skal ikke tas opp her for å si det sånn. Men alle hadde lik rosa farge men forskjellige design. Smashing.

Jeg syntes det var så tøft at trommisen satt med bunad og spilte. Og at de hadde brukt Gospel kor til å synge er artig, synd man ikke fikk hørt dem. Liker gospel kor. Ser man krompen klemmer brudgommen etter vielsen. Da er det vel mulig og få sett brudeparet snart da. De har jo vært gjemt under svære duker hele tida, lekt spøkelseskladder der de gikk.

obs.. tittebu lissom. Dette var en glipp, men de skjulte da hu sjapt. Syntes det er litt teit når de er offentlige. Men siden det er noen andre som har rettigheter til bilder osv, så kan man ikke si noe.. Vi får sett når netflix har laget ferdig dokumentar 🙂

Endelig hadde bladet HELLO lagt ut bilde. Tusen takk, etter så mange timer uten en antydning til en titt, det er kjedelig. Men de er gift og sa Ja. Det er flott. Lykke til med kjærligheten begge to.
Ja så var jeg på brøllup nr 2 på tlf, jaaa da var jeg på Gol Fjellet, assa makan til søtt par. De sa ja begge to der å. Jeg ble helt rørt av dem, Brudgommen gråt sine gledes tårer mens ei dame sang en vakker låt. Nei det var så koselig og få være med på det. Tusen takk <3 🙂
Nå får man legge brøllupet til siden og ta kvelden i mot her.. Bikkjer har jo selvfølgelig fått sitt, mat og luft, suss osv.
Så nå er det og fikse litt mat for kvelden, og kulen foran tv`n vel. Litt usikker.. Hahaha Kan jo hende jeg blir sittende på kjøkkenet og preke jeg. Sånn typisk meg lissom. 🙂
Willy har vært og fiksa litt bikkjemat tror jeg, og noe annet. Så da er det bare for meg og starte litt her med mat 🙂
Ha en flotters kveld 🙂 Ta vare <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg