God kveld 🙂 For en aktiv dag. Her har det gått i ett egentlig siden kl 6.15. Sola skinte fra morgenen av, og det var deilig. Tok med meg kaffe koppen ut og skulle nyte den litt i sola. Men det ble ikke mye kaffe igjen etter at Punky hoppa opp på armen min og skulpa ut det meste ut av koppen, så det var ikke så mye og nyte oppi der. Men vi dreiv og lekte litt og på morran.
Duda sitter som vanlig pal foran meg, kan jo gå glipp av ting 😉
Før jeg måtte gå inn og komme meg i klea og få opp Alexandra så hu blir klar for møte. AB og JE kom å henta oss, så bar det seg inn på et møte. Varte ca 1 time. Så dro vi der i fra, innom butikk for å handle litt mat til senere i dag. Gryterett til middag i dag.. Var å henta en pakke i dag, det var fra Garnius. Den kom jo sjapt. Det er digg. Kom hjem så var det bare å hive i seg par skiver, og komme seg opp for å sende noen mail og ta noen tlf. Få fiksa litt til nett møte kl 18.00. Var litt på live, men det er nytteløst og sitte å preke der noen ganger, så jeg ble sittende å strikke og hørte på litt.. Men så kom migrenen så da måtte jeg hive i meg en pille og legge litt. Få 30 min på øya så pilla funker det er deilig.
Bikkjer fikk sitt, men det var ikke av meg i dag. Men jeg fiksa mat til i morra tidlig og lagde meg litt kaffe før jeg rigga meg til for møte.
Det har skjedd litt med det jeg har plantet.. Jaaaaa
En tomat plante har kommet opp. Venter på de to andre.
2 Agurk planter har kommet opp.. Så da er det 1 igjen som man venter på.
Paprika har ikke kommet opp ennå… Heller ikke gressløken. Men dette kommer etter hvert. Men moro er det at det er liv i pottene..
Nettmøte med NSBK. Planlegging av 1 mai utstillinga. Det er en del som skal klaffe før dagen er der. Men det blir spennende når dagene kommer og alle er samlet. Blir koselig.
Og driiiit slitne når søndagen er over.
Møte var over, så var det rett ned å lage litt sein middag. Heiv i seg den og nå sitter jeg her og preker litt privat, og skriver blogg. Alexandra har gått og lagt seg. Det skal jeg snart gjøre også. Det blir en aktiv og lang dag i morra også. Så opp tidlig og ut på tur.
Skal gå å hente inn jentene veit jeg.
Så vi snakkes.. Tar den igjen. Mulig i morra. For i morra skal jeg ha en “Psykolog” time på ettermiddagen.




