Tok med meg den skitne koppen min ut for å nyte kaffen med bikkjene, men tror dere jeg fikk drekka den kaffen mens den var varm???? Nope.. Glemte den ute uansett… Der sto den og ble kald 😛
Duda er jo seff crazy som vanlig 🙂
Punky driver og leiker med sine pinner og ball 🙂
Disse 2 er jo tullinger hele tiden. Fikk kløpt klør på dem i går morres, skulle fått ribba di litt. De røyter så gæli.
Du ser det godt på Punky alle de små hvite prikka er løspels.. Punky begynner å bli stor. Hu trenger litt mer fett på kroppen så er hu nesten perfekt 🙂
Duda har som nevnt løpetid, og er meget opptatt av pistolen til guttaboy.. Så Garian er den best utvalgte karen for henne.. Hu skjønner ikke at han ikke er helt der, men han syntes det er gøy å leke. Hu vil parre 😛 Han har ikke baller, så får ikke gjort noe, og ikke gidder han å jokke på hu heller.. Bare moro og leke og løpe etter hverandre..
Fikk ett morsomt bilde av alle når de løper i mot meg. Sånn driver de på hver dag. Koselig.
Rosin og Gilly ligger og nyter solen. Men det varte ikke lenge i dag for det ble brått grått. Men i går.. Da lå de der lenge og nøyt den varmen som kom av sola. Og jeg håpet litt på at det skulle ble like varme i dag. For det var drit digg. Jeg fikk vasket litt i går. Så nede er vegger og dører vasket og det ble tørket støv all over. Fytti dama det blir så fort støvete av å ha disse bikkjene inne….
Men jupp alle overflater ble rene og pene.. Det er digg og få gjort..
Denna må få seg en gedigen potte og en dusj.. Denna vokser ut av potta si..
Rødda kjøkkenet og tømte oppvaskmaskinen. Så fikk gjort masse nede i går. Det var så digg å få gjort. Men helvetes rygg og skulder tåler jo ikke det da. Så måtte ha en real pause i fra alt så jeg gikk opp på hybelen og ble sittende der på live og preke masse skit. Helt til jeg og Alexandra kunne ha alene hjemme fest i hele huset. Jippi.. Så da hadde hu fest i 2 etg og jeg i 1 etg.. Full party. Moro.. Jaaa assa folk på nett. Dere veit jo at folk ikke møtes lengre. Hallo liksom.. 😛
Jeg laget Taco så vi kunne spise på kvelden og njuta litt mat i godt selskap. Så fikk Alexandra besøk fra Særp så de satt oppe og preka. Jeg orker ikke ukjente folk rundt øra mine som prater tull. Jeg hadde jo the Voice på og en på tlf. Så jeg hadde mitt. 🙂
Det ble ikke så seint på meg, jeg gikk å la meg ved 00.00 tiden. For jeg var sliten i kroppen etter rødding og vasking. Så da er det gøtt å strekke seg litt i senga.
Så lå der og preka litt. Men det tok ikke så lang tid før jeg rett og slett sovnet..
Lille Rosin hadde lagt seg til rette i går hu. Under teppet sitt.
Bretta teppet sitt godt over seg som en sovepose. Den bikkja der assa..
Her har det ikke blitt gjort så mye i dag. Jeg skal gjørra litt snart men jeg har sitti og glana litt på tv og nå har det vært skiskyting. Så måtte jeg sova litt. Jeg ble brått så forbanna trøtt. Så fikk 30 – 45 min på øya, og det var deilig. Så tenkte jeg skulle få tatt av senga og skifta på den og tatt en dusj. For skal opp tidlig i morra og jeg hater og ligge med bløtt hår. Så da bør jeg vaske det nå. Ja etter forings av bikkjer ute. For ute kan jeg si dere at blåser som fy fasan. Det uler rundt husvegga. Det er sinnsykt. Har vært ute og plukka opp noen flygende egg alt. Så jupp. Så skal fikse litt her på kvelden. Årne litt her oppe.. Støvsuge og dra over gølvene om jeg får rødda mest mulig vekk og bort. I morra blir det å ta noen tlf etter ett møte. før det er nett møte igjen på kvelden.
Så sånn er ståa..
Så resten av denne dagen.. Litt å gjørra. Og reste taco fra i går 🙂 Det er gøtt.
Nå skal jeg gå å fore bikkjer 🙂 Og begynne her oppe. Snakkas..














