1 Påskedag

Heisann.. Tror det blir 2 innlegg i dag da det ikke kom ut en i går. Men det gjøkke no..
Søndag og 1 påskedag var litt sånn forvirrende morgen da klokka ble stilt i løpet av natta, så jeg trodde jeg hadde stått opp kjempe seint pga bikkjene, men hadde ikke det da. De hadde klart seg fint, men hesta så ut til å vente. Men det gikk så bra. Siste dagen på kennelen så blir ekstra kosemose med alle når de tas ut, jeg skal ikke ta de inn.
Jeg sulla litt alene og møkka og kosa og snakka med alle sammen når jeg var ute, som sagt så dela vi oppgavene broderlig her, Short legs dreiv på inne mens jeg var ute. Da fikk hu høre på musikk og jeg fikk prata litt med meg sjøl og bikkjene.
Så var det å fikse seg litt frokost og spise haug med c-vitaminer 😛

Mmmm appelsiner er digg, MEN her var det mangel på smak, lukta liksom ikke appelsin og smaken var ikke der heller. Hva har skjedd med den gule sure frukta? Ere plassen den kommer i fra eller er den spraya med skiiiit som gjør at den blir luktefri og tam i smak?
Når den er muggen daaaaa skal jeg si deg den lukter.. Men ikke når man skar i den i båter. Litt irriterende faktisk, for det er ikke billig frukt å kjøpe for å si det sånn…
Ellers så ble det en rolig dag med venting på å komme seg hjem til flokken sin. Savna jo mine hunder og katt <3 Willy savna jeg ikke, sett han omtrent hverdag. Hahahaha..
Men han er glad for at Dragen kommer hjem og det blir kusskuss på flokken igjen. Hahaha må jo le..
Det ble seint, for AB og JE satt i kø før Biri, og det er ikke så rart når alle tenker likt og drar en dag før hjem så man får en hvile dag før arbeidsuka begynner.
Omsider kom dem, og det var lykkens dag for alle de små inne når mor og far kom inn døra. Og vi fikk perlegave av AB for hun har sitti å perla masse.


Fiiiiin sankt Bernhard med hvite øyne <3 Den har fått plass på kjøkkenskapet <3
Og assa så driver disse Tangen Prøven folka å skal ha meg til å strikke kofter og bunad jakker.. Tror de har drekki ekstremt mye solobrus, for det har gått rett i hue på dem.. Jeg er da ikke no racer på strikke slike ting.. Men den gule jakka er visst ikke så vanskelig, men jeg må forhøre meg med min mor, min mentor for strikking om de andre prosjekta. Men skal jo prøve da. bare jeg ikke får sånn press på meg for da blir det sikkert bare tull..
Hjem.. Mor kom hjem til unga sine, det tok av.. Tara hoppa og spratt og småunga helt i 100 <3 er god velkomst det. Nå skulle man hive seg i dusjen mens Willy lagde mat. SKal bli godt å skrubbe seg litt og grave seg inn i morgenkåpa og under teppet i sofa, glo skjerm og døtte i trynet. Ble så enkelt som hamburger og pomfrits.. Gøtt..
Også ente man i mat koma og lengtet etter seng 😛

Hva feirer vi 1. påskedag? På påskedag, ofte kalt første påskedag, feirer at Jesus stod opp fra de døde. Påskedag minner oss om håpet om at kjærligheten er sterkere enn døden.

Dett var dett. Kos dere videre i Påsken. Er fortsatt en dag igjen.
Till vi snakkas, kooos dere masse. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg