1 Juledag og Kino

Vår trandisjon

1 Juledag er jo en avslappet dag etter selveste julaften, men i de siste 3 åra så har vi reist på kino for å glo på en eller annen ny premiere film eller noe annet.
I går så var det 2 filmer vi ville se, Willy Wonka eller den nye Norske krigsfilmen Konvoi men den har premiere 26.12-23 så den fikk vi ikke sett.. Da ble det Willy Wonka da..
Og de som har sett Charlie Sjokoladefabrikken med Johnny Depp kjenner jo til historien.
Jeg sjøl ble litt skuffa av filmen, for Willy Wonka er jo litt sær, men han her var jo snill, og det blir litt rart for meg. Og litt for mye musikal. Men det er min mening. Den har fått terningkast 5 så kan være at jeg liker helst de gamle gode historiene enn alt detta nye forandrings opplegge de gjør med alle filma..
Men filmen var såpass grei at jeg sovna litt. Hahahahaha
Så bar det seg hjem da, fra Hamar kino, ja vi reiser til Hamar, for Jessheim kino er noe så forferdelig kino, ubehagelige stoler. Var der på kino i fjor, bare venta på at filmen skulle bli ferdig for å komme oss ut, så ubehagelig er det å sitte der.. Grøss og gru…
Men ja hjem, fore og lufte bikkjer i -16, skal sies at jeg har ei som hater kulda, så det ble en sjapp luftetur. Så var det å slenge inn restematen i ovnen. Assa ribba dagen etter, den gir orgasme i munn, og svoren fortsatt sprø. Myyyy goood, i just love it.. 363 dager til neste gang.
Sindre satte seg på soverommet for å spille med en kompis, og vi ble etterlatt til oss selv.
Så ble det å glo litt skjerm før man sovnet på sofaen… igjen… Hahaha Godt da gett..

Måtte ha Willy sammen med Willy Wonka 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg