Kommer med en utfyllende blogg i morra… Håper på og få inn litt bilder, da jeg ikke har fått tatt noen bilder sjøl i dag..
Jeg er utslitt og bikkjene er utslitte etter 3 dager med action. Så vi tar tidlig kveld 🙂 Kommer sterkere tilbake i morra 🙂
0 kommentarer

