01.01. 2024


Første Nyttårsdag

Aaaaa så deilig og tenke på at man ikke er fyllesjuk eller skal rødde opp etter en real fest. Misunner ikke alle andre.
I dag så snør det som fy fasan, men det er ikke ille det da, litt kjipt for Willy som skal kjøre i dag og Sindre som skulle hjem og mulig måke der.
Kvelden og natta gikk med på å eta, drekke..  ja brus.. og snakke skiiit og pakke lek da. Den pakkeleken fikk blodpumpa til å øke på flere av oss.. Jizez.
Jeg er jo den som våkner først her i hus, så her kan man kose og nyte kaffen sin i ro og fred. I dag skal jo Sindre reise hjem etter 1 uke her hjemme hos mor, så jeg tenkte jeg måtte mekke en real frokost. Sindres favoritt, Amerikanske pannekaker, han ble glad når han sto opp og lukta foret på kjøkkenet 🙂

Ble en god del, så Sindre fikk med seg en masse hjem, det var`n ikke lei seg for.
Willy har reist på jobb, hissig som han er i trafikken så er vel ikke detta den beste dagen for han i trafikken, med saktekjørende biler og måkebiler.. Hahahha godt jeg ikke sitter i den bilen med den skrikinga.
Ellers har denne dagen gått til å rødde kjøkken, fundere over året som gikk og kommer, og hvilke nyttårsforsetter jeg skal ha.. Hahaha skal jo holde dem å. Nå fikk jo Willy i denne pakkeleken en motivasjonsflaske, drekke vann. Den fikk jo jeg så nå har jeg 2 stk, og da kan man ikke unngå å bli såååååå motivert til å drekke mere vann. Skal sies etter at jeg fløtta fra Hedmark så har jeg drekki mye vann, det har jeg gleda meg så til å få gjort uten å måtte reise å kjøpe eller hente vann. Love it.
Sitter og vurderer om jula skal pakkes ned eller om det blir til hælja, litt usikker. Koselig med nisser rundt om men litt lei alt som står i veien.
Nei litt slæppis dag i dag, men fått unnagjort litt. Skal eta litt restemat snart. Ja finfolk eter seint.
Til neste gang, GODT NYTT ÅR 🙂

Ribba til Jan Erik, og smurf og borddekking av Anne Brita.
Meg og Willy i normal positur. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg