Du rykker stadig fremover i køen……

Det ringer, det ringer, hør hvem kan det være…………

Noe av det værste jeg veit er å måtte ta tlf hit og dit.. Eneste man hører i andre enden av røret er en dame/ mann som sitter og forteller om åpningstider og tlf tider, du ser på klokka og tenker ” ja det er midt i mellom tiden, de kan ta tlf” assa hva gir`u meg`a.. en summetone som varer i en evighet og ingen, INGEN tar den forbanna tlf.. 10 min har gått………………………..og det ringer. Et annet kontor testet jeg for noen år sia, hvor jeg satt på venterommet og ringte inn, hvor damene vandret rundt, satt ved tlf og jeg satt i 15 min og venta på at de skulle ta tlf, men nei.. Gikk bort til skranken spurte om de hadde drit dårlig tid, men det hadde dem ikke, det var jo rolig… Så hvorfor tar dere ikke tlf da????? Dere er trossalt ett legekontor… Sa jeg testa dem med å sitte der og ringe for å se om de tok tlf for dem gjør det meget sjeldent… Da ble hu paff… ikke greit sa jeg…
Ja sitter og hører summetonen ennå, gått 20 minutter…………tror jeg legger på.. Vente litt til….. Kan sitte på tiktok og værra på live i mens.. Hahahahaha ere mulig…. 30 min har gått, nå gidder jeg ikke mer… og nå ble det avbrutt automatisk.. Etter 4 forsøk så tok de tlf… jippi… Nå ere neste tlf å ta, sikkert like lenge ventetid der………. Setter deg over……. ringer… ingen tar den.. Seriøst.. ekke min dag i dag skjønner jeg..
Prøvde å ringe en manuellterapaut å men de ville ikke prate med meg så da gidder ikke jeg å ringe før seinere… Du å dæven, ere bare meg som ikke liker disse evighets lange tlf køene? Må da gå ann å få gjort noe med det.. vi er i 2024…
Dagens frustrasjon….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg