Er det for tidlig å pønte til Jul?

Nå er det en stund siden jeg skrev her inne, og årsak til dette er flytting. ÅÅÅÅÅ mye good så sinnsykt slitsomt med pakking ned og opp og kjøring og bæring, nei kanke fordra denne fløttinga.. MEN nå er man ferdige med utvasking og levering av nøkler, og kan konsentrere seg om nytt husrom og mulig tilbake til gamle jobben.

Her vi bor nå så kan vi sette opp hundegård til bikkjene og gjøre omtrent hva vi vill, og det er faktisk ganske deilig kan jeg si dem, slippe og ha figuren i fyrtårnet sitt som holder øye på oss om vi slepper enn fis eller danse nakne i huset.. Slitsom.. Nå har vi bare hele 80 sona utenfor døra.. HAHAHAHA.. Men men…

Jeg har hatt det litt sånn di siste åra at jula er ett ork, ikke hatt lyst til å pønte til jul og heller droppe den dagen.. Men i fjor så var min sønn hjemme hos oss og feiret jul, og det var uberkoselig. Det var kaldt, snø og vi kosa oss med standard julefilmene som er på dagen med 3 nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen osv. Og det gav meg litt av den gode følelsen tilbake.. Sååå Jeg eller vi har pønta til jul her i den nye huset alt, ikke helt ferdige enda, har jo flere rom som skal ha litt pønt og greier. Men ute driver Willy å klesser opp litt lys. Er visst en nabo som er helt vill med utelys, så da må jo vi se om vi får slått dem.. Litt moro må man ha det..
Skal sies at vi har ikke tatt inn ett tre enda, det må vi vente med. For det syntes jeg blir for tidlig. Men det blir enda mere kos med juletre.
Er det for tidlig?? Jeg syntes det er det men fikk ett kick.
I år skal sønnen min feire med oss og det blir jo sååå koselig. Ribba er alt i hus, og gudskjelov for det, blir det som i fjor så var det for lite gris. Så er det bare alt det andre igjen. Mat og de hærsens Julegavene. Bytter penger, litt bortkasta men men sånn ere bare, har jo blitt ett must det å.
Men det blir bra til slutt.. Jul skal det bli uansett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg