Det var en mørk og stormfull aften…..


The Blue Rockets tar vare på sekstitalls-kulturen og spiller låter fra rocken’s gyldne tiår, ispedd litt femtitall + egne låter. Dette skjer på Charlie’s Diner, på Spydeberg, LØRDAG 14. September. Spillestart kl. 22.30. CC kr. 200-
Fatter`n skal spille og erru dritings og ikke gammal nok møter du søster`n i døra 😉


Blomstene er plantet, Willy har gjort det for å si det sånn.
Og nå er planen å rette opp gjerde som er mot vegen. Må være litt solid siden måkebilen driver å meier snøen ned til oss. Og det gjerde som er der er helt skjevt.
Meeeeeeeen rekker man det før minus gradene starter tru??? Vi får se.

Så litt skummelt ut på himmer`n i dag.. Men det tok litt tid før det ble mørkere og mørkere her. Willy dro ut en tur for å sjekke no på byggmax og ringer tilbake om at hundene burde luftes da han så det lyna på mesberget.. Jeg får jo full panikk, for da ble det små stress i hue.. Og det er fordi Rosin er så redd 🙂

Mørkere ble det… Krise.. Hater når det blir så mørkt…

Så fikk vi hagel… Og det var det eneste visst, for nå flyr skyene unna, og gudskjelov for det..
Håper det ikke kommer tilbake 😉
Nå skryter de av nordlyset, kanke se no her ennå iallefall. Er for mørkt ennå, Men men.
Willy dro ut, så han blir nok borte en stund. Helt greit, for jeg har mitt å drive med uansett. Som å preke og brette klær, og slenge klær i tørketrommel.
Godt å få unna så fort som unna 🙂

Himmelen forandret seg raskt. Godt er det faktisk. For jeg og Rosin gidder ikke drit vær 😉
Kvelden har man prata litt skiiit med Ståle og Hilde 😉
Ja så ringte Fru Tangen og skulle være den første til å plage med ringe runden på sine eldre dager 😉 Jeg la ut ni på face og det var sånn morsom sak. Men vi fikk da snakka litt skit vi å. Bikkje prat som oftes.
ja og jeg fikk vite hva den 12 var og når men egentlig er den 10  😉 Ja da skal jeg passe kennelen 🙂 Alle disse datoene, og ikke skriver opp. helt høl i hue, men nå ere skrevet opp..
Og det blir ikke Oppdal utstilling men Gjøvik i stedet. Er bare en dag og ikke så forbanna langt unna.  Og Willy slipper og lide av å måtte stå opp tidlig. Hahaha 😉
Nei nå skal jeg glo skjerm og hive i meg no å eta 🙂
God natt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg