2 Juledag fortsatt mett i magan

2 juledag er oxo en dassedag

Denne dagen har ikke vært så mye aktiv, faktisk en lat dag. Og det blir man meget lat av..
Jeg var oppe tidlig og lufta bikkjer, og fikk i meg kaffekopp i stillhet. Like greit at det ikke er noen her når jeg våkner, er litt smågretten og liker den stillheten, ingen som sier ett pipp og jeg kan scrolle på face eller snap og bare hyyysj. og den kaffekoppen gikk forbaskade fort for jeg måtte rødde kjøkkenet etter maten i går, hater rotete kjøkken. Jeg lager ikke mat eller noen ting på ett urøddig kjøkken, og jeg lukka øya når jeg lagde kaffe`n men stresset i hue sa “bare ta det nå du”.
Og nå er det like rotete igjen etter dagens middag, og det er ikke jeg som har rota.. Hahahaha men det er jeg som må rødde uansett.
Her har bikkjene fått sitt med mat og luft, tent masse te-lys overalt, litt vokssmelt, laget meg en kaffekopp og klessa på en julefilm. Tenkte å strikke litt, har ett teppe på pinnene som vanlig. Men kjenner meg rett at jeg må gjørra litt her uansett innimellom film og strikkking. Også er det det at jeg ender alltid i matkoma en stund etter at jeg har spist, og da ere fort at man bikker på sofaen sammen med Lille Rosin..
Sindre sitter oppe på rommet og spiller, så han ser jeg jo ikke så mye. Han koser seg og det er poenget, og sover så lenge han vil så lenge han har fri fra jobb.. Det kan man ikke si om Willy, han sto opp tidlig i dag i forhold til ha han ellers pleier å gjørra, og nå reist på jobb. Ja noen må jobbe for at folk skal få varene sine i morra.
Men men neeeeeiiii nå er snart julefilmen ferdig, jeg har snakka litt i tlf, ikke strikka, og må få tatt å rødda kjøkkenet. Og etter det, så blir det ei bolle med riskrem og rødsaus, så jeg kan komme i matkoma igjen. Hahaha..
Så skal jeg strikke, og drikke mer kaffe..
Have it og nyt di siste timene i med fri for de som skal jobbe igjen i morra 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg