Skjæææærtorsdan..

Da ere skjæææærtorsdan

Godt plassert på Kennel Toffe Loffe sammen med Elisabeth short legs, og her skal vi bygge og bo til søndan, blir nok ikke no bygging men bo.
Her ere pønta til påsk og greier. Bikkjer og hester ønska oss velkommen med ett helvetes bjeff, men det var sånn hyggelig bjeff.
JE reiste oppover til sin fru, AB i dag på morran, så nå er jeg godt utdannet for pass i disse dager, fått en flott opplæring av sjefen sjøl. Og frøken Short legs hu er min støttekontakt, for jeg kanke værra alene vøtt. 😀 Neida bare tulla, jeg syntes det er ekstra hyggelig med flere her, så kan hu ta disse småbikkjene og jeg de store. Vi deler broderlig på oppgavene her.
Jeg startet jo dagen med migrene fra hælvete for å si det sånn, og kun 1 migrene pille og apoteker som er stengte er jo så flott, men gudskjelov så var det en i Lillestrøm som var åpen til 18. Takk Willy for at du gadd og dra ditt og hente piller for meg. Det setter jeg veldig pris på selv om du kaller meg for Dragen.
For når Dragen er borte danser bikkjene på bordet sa han.. Makan..
Så denne skjærtorsdagen har liksom gått til å gjørra oppgaver, og sova bort migrenen. Men nå er kvelden her og hue er på stell, bedre lissom, så nå ere snart matlaging her og ta inn bikkjer som er ute.
Blir vel en film og litt påskesnop på bordet, og bare ta kvelden i mot. Helt utslitt av å værra dårlig hele dagen.
Så nederst får dere litt ord for skjærtorsdagen og husk at kirken er åpen for dem som har behov for det.
Jomfru Maria er med oss <3

Skjærtorsdag er den kristne feiringen av Jesu siste måltid med disiplene før korsfestelsen, og dermed innføringen av nattverden. Ordet betyr «renselsestorsdag», og kommer av norrønt skíra, «rense». Skjærtorsdag er en helligdag som feires siste torsdag før påske.

Ha en flott skjærtorsdags kveld, kos dere og nyt disse flotte fridagene. Nå skal jeg gå å kutte løken 😛

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg