Påskeaften

Hei Bloggen 😛
Jaaaa lørdag og det er selveste påskeaften. Planene vare klare for utfart i dag. Ikke noe store greier, men skulle ha bittelitt snop, så apoteket for å hente no mer migrene piller, og grava for å sette opp noen kyllinger.
Så her ble alt gjort av oppgaver som skulle så var det bare å spenne på og dra.. Er tross alt hauger med folk ute i dag pga butikka er åpne. Så jupp.. Europris en sjapp tur, der oppe var det skikkelig råne treff med rægge biler.. Fant til og med Høna i butikken.

Ned på apoteket å stå i kø i 7 lang og 7 breie, for ingenting.. Assa den møkka av en lege jeg har, har skrevet ut en resept på ei pk med medisiner på 6 piller, og sikkert på hele skjermen hans ang min migrene, så står det garantert med svære BLOKKBOKSTAVER at jeg tar 4 i døgnet på de værste dager.. Også har han gitt meg 6 piller.. Kjente jeg tordna. Dama på apoteket sa jeg kunne prøve å ringe legevakta i Eidsvoll og høre… Jaaaaa er den møkka plassen å ringe, fytti dama. Men nope, de skrev ikke ut resepter, ikke krise en gang. Så her sitter jeg med 3 piller igjen, og håper at ikke det kommer ei dundrende migrene anfall.. Får prøve å holde det i sjakk.. Jeg har null tålmodighet med dumheter. Hu på apoteket kunne sikkert prøve og se om de kunne fikse no krise greier, men tvilte så lenge jeg ikke hadde resept. Men tror dem virkelig at jeg orka å stå i den mega lange køen enda en gang.. Nope.. Bare knurra og gikk til bilen..
Ja og her sitter vi da, “hjemme” og ser det bøtter ned ute, og planlegger tiden for snart og gjøre i stand til matlaging. Og farging av short legs hår. Silver skal hu bli.. Nææææ såååå pæææææn..

Silver hair

Ja etter at hår ble farget og bikkjer ble luftet så, var det å begynne å lage mat da. Skrelle poteter og få steika inn. Skal sies at det lukta drit godt her etterhvert. Skinkesteik her.. Ikke no lam etas av meg eller i mitt hus for å si det sånn, orker ikke sauefjøslukt i hus.. blæh.. Iiiiinnskiiiild, ekke i mitt hus, men eiera ekke hjemme så da bestemmer jeg og short legs.. Hahaha.. Innimellom matlaging, så ble det lufting av hunder og når det bare var sausen igjen å lage så var det å fore bikkjer ute og oss inne. Willy og Terje kom hit da på besøk, Willy skulle jo eta her sammen med oss. Så her ble vi stappmette alle sammen.. De dro så var det for meg og begynne med bikkjer ute. For da hadde det brått blitt kvelden gett. Lurer på hvor mange ganger jeg har flydd ned og opp denna trappa bare i dag??? Koselig læll da, blir jo møtt med susser <3
Felina, Baby og Thea <3

Så her har vi, jeg og short legs tatt kvelden fatt i hvert vårt hjørne av sofaen. Etter opprydding på kjøkkenet og oppvask. Da ere mye koseligere å stå opp i morra til reit kjøkken og lage morgen kaffen da vøtt. Bikkjer er lagt og vi kan scrolle på tlf og snakke skiiit. Under her vil det komme påskaaftens ord 😉

Man sier gjerne at påskeaften er den dagen hvor kirken står samlet i sorg ved Kristi grav. Disiplene til Jesus holdt seg denne dagen innendørs, fordi de var redde for å bli arrestert.
Jupp, sånn var det. Nå skal det scrolles. snakkas.

1 kommentar
    1. Er så uendelig glad for at dere passer hunder, hester og Frk.Grodås <3
      Godt og lese at dere fikk laget dere ett skikkelig herre måltid 🙂
      Ses i mårra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg